تازه های سایت

کد مطلب: 27558
23. مرداد 1395 - 7:45
رئیس اداره ارشاد نهاوند از اجرای زنده کنسرت موسیقی«نهاوا» به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت« میلاد بابرکت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) »، واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با همکاری انجمن موسیقی این شهرستان اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی نموده است.

وی گفت: این کنسرت موسیقی کاری از گروه موسیقی نهاوا از شهرستان نهاوند به سرپرستی علی‌رضا سیفی است که در سبک کلاسیک هم‌زمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) به هنرنمایی می‌پردازد.

وی افزود: تولیدات اجرایی در این کنسرت ازلحاظ ساز بندی و آوایی شامل ضربی، آوایی، سه نوازی و چهار نوازی بوده که اجرای موسیقی‌های فولکلر و سنتی به آن رنگ و بویی خاص بخشیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند تصریح کرد: در این کنسرت موسیقی آقایان رضا ساکی با ساز گیتار، علیرضا سیفی و حسین ملکی با ساز ویولن، نیما گودرزی سنتور، مهران کرم بیگی  درام و دف، پوریا منظمی کیبورد و آقایان سلمان قیاثوند و علیرضا سیفی به‌عنوان خواننده به هنرنمایی می‌پردازند.

وی در پایان گفت: این کنسرت موسیقی به مدت ۳ روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان معلم، اجرای عمومی دارد و تاکنون مورد استقبال چشمگیر هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر موسیقی در شهرستان نهاوند قرارگرفته است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما