تازه های سایت

کد مطلب: 27520
15. مرداد 1395 - 14:07
در مراسمی از 382 مدال‌آور و ورزشکار شهرستان نهاوند با حضور مدیرکل اداره ورزش استان همدان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور مسئولان استان همدان و مسئولان شهرستان نهاوند از تعداد 382 نفر از ورزشکاران، پیشکسوتان و مدال‌آوران رقابت‌های مختلف ورزشی در شهرستان نهاوند تجلیل شد.

در این مراسم حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نهاوند در رقابت‌های مختلف دارای پتانسیل‌های فراوانی است که باید با دادن امکانات و پشتیبانی از ورزشکاران این توانمندی‌ها بیش از گذشته شکوفا شوند.

وی اظهار کرد: حضور تعداد زیادی از ورزشکاران نهاوند در مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی بیان‌گر استعدادهای زیاد نهاوند در عرصه ورزشی است.

بهرام نیا افزود: برای پیشرفت ورزش شهرستان نهاوند باید سالن‌های نیمه ساخت به‌زودی با کمک مسئولان تکمیل شود و در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند در ادامه این مراسم گفت: هدف از ورزش علاوه بر سلامت جسمانی باید باعث تزکیه نفس و تربیت فرد باشد.

وی اظهار کرد: در جامعه هرچه قدر که به ورزش همگانی و سوق دادن جوانان به سمت ورزش توجه شود به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد کاسته خواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همه باید تلاش کنند تا جوانان به انجام ورزش بپردازند تا جامعه‌ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

رسول منعم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مراسم گفت: در سال گذشته ورزشکاران استان همدان به موفقیت‌های چشمگیری در سطح ملی و جهانی دست یافتند و مدال‌های زیادی کسب کردند.

وی اظهار کرد: درمجموع ورزشکاران استان همدان دارای 170 قهرمان در تیم‌های ورزشی، 480 مدال‌آور در رده ملی و کسب 870 عنوان ورزشی و حضور 66 تیم در لیگ‌های مختلف ورزشی هستند.

منعم افزود: کسب سه سهمیه المپیک، دو سهمیه پارالمپیک و حضور یک داور در المپیک از مهم‌ترین موفقیت‌های ورزشی مجموعه ورزش استان همدان در سال 94 و 95 بوده است.

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: همه باید تلاش کنیم تا با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی فرصت خوبی را در اختیار جوانان نهاوندی برای پیشرفت‌های ورزشی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: هدف اصلی از ورزش در جامعه ایجاد نشاط اجتماعی است که باید با ترویج ورزش همگانی در این مسیر حرکت کنیم.

در پایان این مراسم از 382 قهرمان، مدال‌آور، پیشکسوت و رئیس هیئت‌های ورزشی نهاوند با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما