تازه های سایت

کد مطلب: 27516
15. مرداد 1395 - 11:12
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج پروژه ورزشی نیمه تمام اولویت‌دار در این شهرستان وجود دارد که باید با مساعدت وزیر ورزش و تأمین اعتبار تعیین تکلیف و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران جهانی، آسیایی و کشوری شهرستان نهاوند اظهار داشت: عده‌ای که فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش صرف هزینه است، تصورات اشتباهی دارند چرا که اگر در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری نکنیم، مجبور خواهیم شد برای جبران این نقیصه چند برابر در زمینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنیم.

وی افزود: خوشبختانه بانوان شهرستان نهاوند همانند آقایان در زمینه ورزش عملکرد خوبی داشته‌اند و امروز 60 درصد ورزشکاران نهاوند را بانوان تشکیل می‌دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان نهاوند اقداماتی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرستان را با مساعدت وزیر ورزش و سایر مسئولان به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: در همین راستا در نظر داریم پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نهاوند از جمله سالن سرپوشیده شهرک شهید حیدری نهاوند، ساخت استخر بانوان در این سالن، اتمام عملیات ساخت سالن باستانی‌کار نهاوند و دهفول و پروژه زمین چمن برزول را در دستور کار قرار دهیم تا این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

هدف ورزش قهرمانی، سالم‌سازی جسم و روح است

امام جمعه شهرستان نهاوند نیز اظهار داشت: ورزش نیز مثل همه واجبات دین ما یک وسیله است برای اینکه بتوانیم جوانان و نوجوانان را از سمت کوچه‌ها و خیابان‌ها به طرف ورزش بکشانیم و آنها را از دام خطرهای جامعه امروز ما مانند اعتیاد و ماهواره نجات دهیم.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا افزود: هدف از ورزش قهرمانی نیست بلکه هدف سالم‌سازی جسم و روح است و وزش مثل مساجد و مراکز آموزشی وسیله‌ای است برای سالم‌سازی جسم و روح نسل جوان که امیدواریم بتوانیم از طریق ابزار ورزش در مسیر تأمین سلامت جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما