تازه های سایت

کد مطلب: 27506
12. مرداد 1395 - 8:36
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید برلزوم حمایت از بخش خصوصی گفت: برخی ها برای رفع تکلیف از خود،اظهارمی کنند آتش سوزی در شرکت پتروشیمی ماهشهر به دلیل مدیریت بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا درخصوص بحث مدیریت مجتمع های پتروشیمی توسط بخش خصوصی گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی توسط مقام معظم رهبری، باید انجام این مهم با جدیت بیشتری پیگیری شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد:با توجه به لزوم کوچک سازی بدنه دولت،باید در ادامه سیاست های خصوصی سازی بصورت صحیح اجرایی شود و نباید فراموش کرد در زمینه واگذاری ها و حمایت از بخش خصوصی عملکرد مطلوبی وجود نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم درخصوص موضوع آتش سوزی پتروشیمی بوعلی،افزود:پیگیری های مجلس درخصوص علل آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر انجام شده است.

بهرام نیا ،گفت:اینکه شنیده می شود آتش سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر به دلیل واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی بوده،سخن اشتباهی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد:برخی برای رفع تکلیف از خود معتقدند که به دلیل مدیریت ضعیف بخش خصوصی، آتش سوزی در شرکت پتروشیمی ماهشهر به وقوع پیوسته، بنابراین باید این صنایع واگذار شده به بخش خصوصی پس گرفته شوند، که این یک اظهارنظر،غیرکارشناسی و غیرقانونی است.

نیروهای متخصص و حرفه ای دربخش خصوصی کار می کنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی،افزود:باید توجه داشت بخش قابل توجهی از کارکنان شرکت پتروشیمی ماهشهر از همان نیروهای بخش دولتی است و نباید فراموش کرد در حال حاضر نیروهای متخصص و حرفه ای در بخض خصوصی فعالیت دارند./

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما