تازه های سایت

کد مطلب: 27487
7. مرداد 1395 - 14:07
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواستار برخورد قاطع با مدیران متخلف دارای حقوق‌های نجومی هستند و باید دریافتی‌های صاحبان فیش‌های کثیف و ناپاک به بیت‌المال برگردد.

حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: موضوع فیش‌های نجومی و دریافتی‌های خارج از عرف، فضای کشور را تحت تأثیر قرار داده است و مردم نیز خواستار برخورد با عوامل این حرکت هستند.

وی بابیان اینکه این حرکت حمله به ارزش‌ها است، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با متخلفان این حرکت ضد ارزشی برخورد شود و نباید مشمول گذر زمان شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: با مدیرانی که فیش‌های ناپاک و کثیفی داشتند و دریافتی‌های خارج از حد معمول داشتند باید توسط دستگاه‌های دولتی و نظارتی برخورد شود تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی بابیان اینکه مجلس به جد دنبال پیگیری این موضوع است، گفت: یک طرح یک‌فوریتی در این زمینه در مجلس در حال تصویب است و به‌زودی پس از تصویب در صحن علنی، برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

بهرام نیا عنوان کرد: این مدیران متخلف باید علاوه بر برکنار شدن نسبت به برگشت مبالغ دریافتی به بیت‌المال مکلف شوند و جریمه نیز بشوند تا ریشه‌های این عمل برای همیشه خشکانده شود.

وی افزود: مجلس با جدیت و با استفاده از بازوهای نظارتی خود این پرونده را تا زمان رسیدن به نتیجه و برخورد با مدیران متخلف پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برخورد با فیش‌های نجومی همه دستگاه‌های نظارتی مسئول هستند که بخشی از آن به خود دولت برمی‌گردد و بخشی از آن‌هم به دیوان محاسبات و برخی دستگاه‌های دیگر مرتبط است و برای برخورد با آن‌ها همه دستگاه‌ها باید باهم همکاری و هماهنگی داشته باشند.

وی بابیان اینکه این برخوردها نباید مشمول گذر زمان شود، اظهار داشت: مسئولین از این فرصتی که برای خدمت گذاری به مردم در اختیار آن‌ها قرار داده‌شده استفاده کنند و به فکر حل مشکلات مردم و بهبود معیشت مردم باشند.

بهرام نیا افزود: از دولت و نهادهای نظارتی می‌خواهیم ضمن برخورد با این مسئولان و مدیران نالایق بیش‌ازپیش به وضعیت معیشتی مردم توجه کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بابیان اینکه نباید دریافت فیش‌های نجومی توسط افراد محدودی خدایی نکرده به بی‌اعتمادی مردم منجر شود گفت: در این زمینه مردم منتظر اقدام سریع و قاطع همه دستگاه‌های نظارتی هستند و کسانی هم که از برخورد با عوامل دریافت این فیش‌ها کوتاهی کنند ازنظر قانونی و شرعی مسئول هستند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما