تازه های سایت

کد مطلب: 27460
2. مرداد 1395 - 15:30
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان بعدازظهر دوشنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافرازی است که برای سربلندی اسلام و انقلاب خالصانه جان خود را تقدیم کردند.

وی اظهار کرد: با همکاری با مجموعه سپاه و فرمانداری شهرستان نهاوند، برنامه‌ریزی‌شده است تا به‌منظور گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم استان همدان یادواره باشکوهی در شهرستان نهاوند برگزار شود.

نماینده مردم نهاوند افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی و هماهنگی که با وزیر محترم دفاع انجام‌شده بود؛ قرار بر این شد که این مراسم روز سه‌شنبه 5 مردادماه در نهاوند برگزار شود که بنا بر جلسه‌ای که برای وزیر محترم پیش آمد این زمان تغییر کرد.

وی اظهار داشت: این یادواره باشکوه با حضور عموم مردم نهاوند و سخنرانی سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یک روز زودتر و در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

بهرام نیا گفت: این مراسم بعدازظهر روز دوشنبه از ساعت 15 با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم، مسئولان و عموم مردم نهاوند در مصلا بزرگ نماز جمعه نهاوند آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: جلسات بسیار خوبی برای باشکوه برگزار شدن مراسم یادواره شهدای مدافع حرم برگزارشده است و تمهیدات خوبی برای حضور مردم فراهم‌شده است.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم در قبال شهدا انجام دهیم و امیدواریم استقبال خوبی از این مراسم به عمل آید.

وی در پایان گفت: در این مراسم برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی در نظر گرفته‌شده است و از خانواده‌های شهدای مدافع حرم قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما