تازه های سایت

کد مطلب: 27416
28. تير 1395 - 14:53
مردم روستای فیازمان نهاوند به دلیل مشکلات آب این روستا در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواهان رسیدگی و حل مشکل آلودگی آب آشامیدنی این روستا شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ظهر امروز مردم روستای فیازمان از توابع بخش مرکزی نهاوند به دلیل مشکلات و آلودگی آب این روستا به‌صورت مسالمت‌آمیز در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان سپس به نمازخانه فرمانداری رفتند و سلامتی معاون فرماندار در جمع آن‌ها حاضر شد و به درد دل آن‌ها گوش داد.

تعدادی از مردم این روستا نیز به نمایندگی از مردم به دیدار فرماندار رفتند و مشکلات آلودگی آب این روستا را با وی در میان گذاشتند.

حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند در دیدار با نمایندگان معترضین و شنیدن مشکلات آنان گفت: چند هفته پیش آقای هاشمی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با حضور در شهرستان قول مساعد دادند که روستای فیازمان از مجتمع آب گاماسیاب بهره‌مند گردد.

وی گفت: در این راستا پیمانکار پروژه هم مشخص و قرار است فردا سه‌شنبه 29 تیرماه با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کلنگ زنی صورت گیرد.

فرماندار نهاوند سپس با برقراری تماس تلفنی با مدیرعامل آب و فاضلاب استان و تائید اظهارات توسط وی در جمع نمایندگان تجمع‌کنندگان، آن‌ها را راضی کرد و تجمع‌کنندگان نیز به تجمع پایان دادند.

سلامتی معاون فرماندار نهاوند نیز ر جمع معترضان قول داد که این مشکل را پیگیری و مرتفع خواهیم کرد چون با تکمیل مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب مشکل چند روستا ازجمله فیازمان حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: ما حرف شمارا قبول داریم و باید همه تلاش کنیم تا این مشکل حل شود و اهالی متدین روستای فیازمان نیز از نعمت آب سالم برخوردار شوند.

اهالی روستای فیازمان نیز در محیطی مسالمت‌آمیز درخواست‌های خود را بیان کردند و بر حل شدن سریع این مشکل تأکید داشتند.

مدتی است که مردم روستای فیازمان به دلیل طعم و مزه آب مورداستفاده معترض هستند و از آلودگی آب این روستا به دلیل نزدیک بودن مسیر فاضلاب گلایه دارند.

 

854769

854774

854776

854773

854775

854771

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما