تازه های سایت

کد مطلب: 27404
26. تير 1395 - 9:07
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس مبارزه با داعش توسط آمریکا به منظور بهره‌برداری‌ سیاسی بوده زیرا این گروه تحت حمایت آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در خصوص برگزاری جلسه‌ای در آمریکا تحت عنوان مبارزه با داعش، اظهار داشت: سیاست‌های جبهه استکبار جهانی و ایالات متحده آمریکا بر این است که داعش را تقویت کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ گروه‌ تروریستی داعش از درون دست نشانده‌های آمریکا به وجود آمده است، که از جمله این عناصر دست نشانده آمریکا دولت عربستان سعودی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری اینگونه اجلاس ها توسط آمریکا با محوریت مبارزه با داعش شعاری بیش نیست، متذکر شد: این کشورها در حال حمایت از داعش هستند و از هیچ حمایت مالی و سیاسی نیز دریغ نمی‌ورزند.

بهرام‌نیا ادامه داد: در شعاری بودن اجلاس مبارزه با داعش توسط آمریکا، شکی نیست. برای مثال آمریکا وقتی قرار بر بمباران داعش گذارد، بعدها مشخص شد که اصلا آن‌ها داعش را بمباران نکرده‌اند بلکه جبهه النصره را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: آمریکا به دنبال سر دادن شعار سیاسی در مبارزه با داعش است و به دنبال این است تا بهره‌برداری سیاسی بکند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت رفتار آمریکا در قبال داعش این است که، پرورش و حمایت داعش بر عهده ایالات متحده آمریکا است تا منطقه را نا امن کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال تحقق سیاست خاور میانه جدید خود است که با چنین اقداماتی در حمایت از تروریست این هدف خود را پیگیری می‌کند.

بهرام نیا ادامه داد: خوشبختانه بعد از گذشت یک دوره دریافتند که نمی‌توانند با تقویت ترکیه و عربستان در منطقه، جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند و معادلات منطقه این چنین باقی ماند که ایران قدرت اول منطقه است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما