تازه های سایت

کد مطلب: 27378
21. تير 1395 - 9:04
رئیس هیأت ووشوی نهاوند از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ووشوی «نهاوند ب» در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد اسدی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ووشوی استان در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: تیم ووشوی «نهاوند ب» به نمایندگی از استان در مسابقات قهرمانی کشور پس از تیم استان مرکزی بر سکوی دوم ایستاد.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد،‌ گفت: مسابقات با حضور 19 تیم در سه رده نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان در استان مرکزی پیگیری شد.

رئیس هیأت ووشوی شهرستان نهاوند بیان کرد: در پایان مسابقات تیم «نهاوند ب» با کسب 6 مدال طلا، یک مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع سه رده سنی نایب قهرمان شد.

وی با تأکید بر اینکه در تیم اعزامی تالو‌کار نداشتیم،‌ افزود: استان‌های دیگر در دو بخش شرکت‌کننده داشتند و تیم استان همدان با وجود حضور در یک بخش موفق به کسب این موفقیت شد.

اسدی با بیان اینکه سرپرستی و سرمربیگری تیم را به عهده داشت، تصریح کرد: مصطفی کلهری هدایت تیم 17 نفره استان را به عهده داشت.

وی یادآور شد: تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور پس از برگزاری مسابقات انتخابی در سطح شهرستان نهاوند به رقابت‌ها اعزام شدند.

رئیس هیأت ووشوی نهاوند خاطرنشان کرد: با توجه به درگیر بودن تیم الف نهاوند، تیم ب با توجه به آمادگی مطلوب راهی مسابقات شدند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه در نظر داریم تیم الف را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم، گفت: تابستان امسال دو مسابقه کشوری به جز مسابقه انتخابی تیم ملی را در پیش داریم.

اسدی سطح آمادگی ووشوکاران نهاوندی را خوب دانست و اظهار کرد: تمرینات ورزشکاران ادامه دارد و تلاش می‌کنیم تیم جوانان را در دو بخش آقایان و بانوان به لیگ برتر کشوری اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه برای اعزام تیم به لیگ به دنبال جذب اسپانسر هستیم، افزود: این هیأت به لحاظ مالی بسیار ضعیف است و بودجه کمی داریم.

رئیس هیأت ووشوی نهاوند بیان کرد: با توجه به سطح بالای ورزشکاران شهرستان نهاوند علی خورشیدی و فرود ظفری دو ملی‌پوش این شهرستان هستند.

وی به حضور یک هفته‌ای منصور نوروزی مربی تیم ملی در اسفندماه گذشته در نهاوند اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه به منظور ارتقای سطح فنی مربیان شهرستان برگزار شد و ووشوکاران نهاوندی نیز دو روز از حضور این مربی بهره‌مند شدند.

اسدی خاطرنشان کرد: سطح مربیان استان نیز نسبت به گذشته بهتر شده و در تلاش هستیم از حضور مربیان مطرح استفاده کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما