تازه های سایت

کد مطلب: 27352
15. تير 1395 - 4:44
مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند از ارتقا درجه اعتباربخشی این بیمارستان از درجه‌دو به یک خبر داد.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: با تلاش مجموعه بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان وزارت بهداشت درجه اعتباربخشی این بیمارستان ارتقا یافت.

وی اظهار کرد: در سال گذشته بعد از ارزشیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این بیمارستان با اخذ 55 امتیاز درجه‌دو شده بود ولی خوشبختانه با اقدامات انجام‌شده این رتبه امسال به درجه یک بهبود یافت.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند افزود: در این ارزشیابی محورهایی همچون مدیریت مالی و بودجه، مدیریت پرستاری، شاخص‌های کیفی اورژانس، بهداشت محیط، ایمنی بهداشت حرفه‌ای، تجهیزات پزشکی، مدیریت بحران، مدارک پزشکی، بخش‌های پاراکلینیک، کمیته‌های بیمارستانی، حقوق‌گیرندگان خدمت و شاخص‌های کیفی بیمارستان توسط نمایندگان وزارت بهداشت بررسی و بر اساس فرم ارزشیابی دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت امتیازدهی شد.

وی بابیان اینکه این ارتقا درجه فواید بسیاری برای بیمارستان نهاوند دارد، عنوان کرد: این مرکز توانست پس از پنج ماه با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مسئولین بخش‌ها و واحدهای زیرمجموعه به نشان درجه یک ملی اعتباربخشی دست یابد.

سیف در بخش دیگری از سخنانش به جدیدترین اقدامات انجام‌شده در بیمارستان نهاوند اشاره کرد و گفت: دو دستگاه مانیتور و یک دستگاه مانیتور سانترال تحویل بیمارستان جهت‌بخش جدید ای سی یو شده است و آموزش کاربری به کارکنان این بخش و واحد تجهیزات پزشکی داده‌شده است.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند افزود: نصب کف‌پوش جهت‌بخش بهسازی شده آی سی یو نیز شروع‌شده که هزینه بهسازی تجهیز و افزایش تخت‌های آی سی یو تاکنون سیصد میلیون تومان برآورد شده است.

وی اظهار داشت: امروز به‌طور همزمان در بخش بهسازی شده بعد از زایمان در حال نصب کنسول‌های اکسیژن، نصب سقف کاذب، نصب درب‌های چوبی و نقاشی بخش در حال انجام است.

 سیف بابیان اینکه این بخش در دو هفته آینده آماده تحویل و به بهره‌برداری می‌رسد، بیان داشت: جهت بهسازی و تجهیز قسمت اول بخش بعد از زایمان تاکنون یک‌صد و پنجاه میلیون تومان هزینه شده است و بهسازی اساسی این بخش دریک بازه زمانی سه‌ماهه انجام شد.

وی در پایان گفت: قسمت دوم این بخش نیز در صورت تخصیص اعتبار هتلینگ در یک بازه زمانی دوماهه از اواسط مرداد کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما