تازه های سایت

کد مطلب: 27334
11. تير 1395 - 15:05
امام‌جمعه نهاوند گفت: با دوراندیشی امام خمینی (ره) روز جهانی قدس و خروش امت‌های مسلمان در سرتاسر جهان به حرکتی عظیم در جهت نابودی رژیم صهیونیستی تبدیل‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلا نماز جمعه شهرستان نهاوند گفت: با توجه به وقایع منطقه امروز جامعه اسلامی بیش از هرزمان دیگری به وحدت و انسجام برعلیه دشمنان اصلی مسلمان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیاز دارد.

وی اظهار داشت: هدف استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار از به وجود آوردن گروهک‌های تکفیری و تروریستی دور کردن جامعه اسلامی از آرمان اصلی مسلمانان یعنی آزادی قدس شریف است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: گروهک‌های تروریستی که با حمایت‌های امریکا و حامیان منطقه‌ای آن‌ها امروز به جان مسلمانان افتاده‌اند در حقیقت در پی تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند و درراه این هدف از انجام هیچ جنایتی ترسی ندارند.

وی بیان داشت: روز جهانی قدس که باتدبیر و دوراندیشی امام راحل نام‌گذاری شده است و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان داد که مردم ایران اسلامی و آزادی خواهان جهان هنوز آرمان فلسطین را فراموش نکرده‌اند.

مغیثی با تشکر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی گفت: امروز مسلمانان با مشت‌های گره‌کرده فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند و از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

وی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند مسئله قدس شریف به فراموشی سپرده شود تا اهداف شوم خود را در منطقه اجرایی کنند ولی به برکت وجود محور مقاومت و وحدت جهان اسلام نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است و به یاری خدا تا نابودی رژیم اشغالگر قدس مقاومت و مبارزه وجود دارد.

وی به قوی شدن مقاومت اسلامی در فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: امروز مقاومت اسلامی آماده‌تر از هرزمانی آماده آزادی قدس شریف است و شکست‌های اخیر ارتش صهیونیستی در جنگ با حزب‌الله و مقاومت نشان‌دهنده این موضوع است.

مغیثی اظهار داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی برای اثبات خود به هر جنایتی دست می‌زند و مدعیان حقوق بشر نیز سکوت می‌کنند و از مجامع جهانی نیز صدایی به گوش نمی‌رسد بنابراین روز قدس فرصت بسیار خوبی برای رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان است.

وی در پایان عنوان کرد: باتدبیر امام خمینی (ره) روز جهانی قدس در سرتاسر جهان به یک حرکت عظیم مردمی برعلیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی تبدیل‌شده است و تا از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل این حرکت ادامه دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما