تازه های سایت

کد مطلب: 27333
11. تير 1395 - 14:46
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم خداجوی شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است، مردم مومن شهرستان نهاوند با حضور پرشور خود در این راهپیمایی شرکت کردند.

مردم روزه‌دار شهرستان نهاوند از ساعت 11 امروز با حضور گسترده خود در مقابل مسجد جوانان به سمت مرکز اصلی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلا این شهرستان حرکت کردند و با شعارهای خود از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

در طول مسیر راهپیمایی مردم با سردادن شعارهای " مرگ بر آمریکا "،"مرگ بر اسرائیل " و "مرگ بر آل سعود " بر زنده‌بودن ارمان قدس شریف و آزادی قبله‌گاه اول مسلمین تأکید کردند.

 

 

نوجوانان و جوانان نیز با در دست داشتن پلاکاردها و آدمک‌های سران رژیم صهیونیستی حال و هوای دیگری به مراسم امروز بخشیده بودند.

حضور بانوان مومن شهرستان نهاوند به همراه فرزندان و نوزادان باوجود گرمای هوا جلوه‌ای دیگری از یاری‌رساندن به مظلومان را توسط بانوان غیور نهاوندی نشان می‌داد.

همزمان با شهرستان نهاوند در شهرهای گیان، فیروزان و برزول نهاوند نیز مراسم راهپیمایی با حضور مردم این بخش‌ها برگزار شد.

مردم شهرستان نهاوند با عبور از مسیر راهپیمایی خود را به مصلا نماز جمعه این شهرستان رساندند و برنامه‌های اصلی این مراسم رسماً آغاز شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند در جمع راهپیمایان به سخنرانی پرداخت و بیانیه پایانی راهپیمایی در چند بند قرائت شد که پایان هر بند با فریاد تکبیر مردم تائید شد.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما