تازه های سایت

کد مطلب: 27313
10. تير 1395 - 14:03
کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از ثبت نام ۱۰۰ برادر و خواهر نهاوندی در مراسم معنوی اعتکاف ماه رمضان در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ترکاشوند با اشاره به لزوم اجرای مردمی سنت حسنه اعتکاف در ماه‌های رجب و رمضان، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و برگزاری نشست با فعالان فرهنگی مذهبی این شهرستان مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف ویژه ماه رمضان در نهاوند در روزهای ۲۵، ۲۶، و ۲۷ماه رمضان در دو مسجد برگزار می‌شود.

وی گفت: در همین راستا دو مسجد با ظرفیت ۲۰۰ نفر برای علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم در نظر گرفته‌شده که مسجد شهید حیدری برای بانوان و مسجد جنب مصلا برای معتکف شدن ۱۰۰ نفر برادر در نظر گرفته‌شده و سرانه نقدی هر نفر نیز برای ثبت‌نام ۳۰هزار تومان تعیین‌شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۰۰ برادر و خواهر مؤمن و روزه‌دار نهاوندی برای حضور در این مراسم روح‌بخش معنوی نام‌نویسی کرده اند که پذیرای معتکفان خواهیم بود.

کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت:  در سال جاری و در  ایام ماه رجب یک هزار و ۹۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان نهاوند در ۲۹ مسجد شهری و روستایی به مدت ۳ روز معتکف شدند.

وی بابیان اینکه ۷ مسجد مختص شهر نهاوند بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند نسبت به سال‌های گذشته میزان استقبال از این مراسم معنوی افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما