تازه های سایت

کد مطلب: 27311
10. تير 1395 - 14:04
نماینده مردم نهاوند درمجلس، از شناسایی عوامل مرتبط با پرونده فساد نفتی خبرداد و گفت: سرمایه های بسیاری در سایه فساد نفتی به هدر رفته و پیگیری ها از سوی دستگاه قضا درباره این پرونده تا حصول نتیجه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با تاکید برضرورت برخورد با مفسدان اقتصادی،گفت:ساماندهی اقتصادی بدون برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی ممکن نیست.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به پرونده تخلف نفتی بابک زنجانی،تصریح کرد:کسی که باعث مضمحل کردن سرمایه های این ملت شده به طورحتم باید به سزای اعمال خود برسد.
اولین جلسه دادگاه علنی بابک زنجانی میلیاردر نفتی

برخورد با تخلفات نفتی برای کمک به شفاف سازی معاملات این حوزه ضروری است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه برخورد با تخلفات نفتی برای کمک به شفاف سازی معاملات این حوزه ضروری است، افزود: سرمایه های بسیاری در سایه فساد نفتی به هدر رفته که باید زمینه بازگشت بیت المال به خزانه فراهم شود.

وی با بیان اینکه مجازات مفسدان نفتی از سوی دستگاه قضا در حال پیگیری است، افزود: محاکمه "بابک زنجانی" پروسه طولانی مدتی را داشته و بررسی های لازم انجام شده؛ حال باید منتظر اعلام نظر قطعی دستگاه قضا در خصوص این پرونده باشیم؛زیرا امکان بروز خطا در صدور رای وجود ندارد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه بیت المال درخصوص پرونده فساد نفتی باید به بیت المال برگشت داده شود،گفت: شناسایی عوامل مرتبط با پرونده فساد نفتی صورت گرفته و به زودی مجازات های آن ها نیز مشخص و برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: رسیدگی به پرونده فساد نفتی تا حصول نتیجه در دستگاه قضا ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم کمیسیون انرژی مجلس به این مهم ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما