تازه های سایت

کد مطلب: 27271
6. تير 1395 - 14:12
رئیس اداره بنیاد شهید نهاوند گفت: همزمان با سالروز حادثه هفتم تیر مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله محمدعلی حیدری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی خزایی در ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر در شهرستان نهاوند گفت: شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهید حیدری و بهشتی از یاران صدیق و برجسته امام خمینی (ره) بودند که به دست منافقین به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: این شهیدان تا آخرین لحظه عمر بابرکتشان در خدمت اسلام و انقلاب بودند و سرانجام نیز در این راه به شهادت رسیدند.

رئیس اداره بنیاد شهید نهاوند افزود: شهید آیت‌الله محمدعلی حیدری امام‌جمعه و اولین نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ب عنوان تنها شهید استان همدان در حادثه هفتم تیر نقش مهم و برجسته‌ای در همراهی مردم منطقه غرب کشور با انقلاب داشت و از علمای برجسته ازلحاظ علمی بود.

وی بیان داشت: در راستای گرامیداشت مقام شامخ شهدای هفتم تیر و با محوریت شهید حیدری مراسم بزرگداشت این شهید والامقام همانند هرسال در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

خزایی گفت: در این مراسم شخصیت والای اخلاقی و علمی و سوابق مبارزاتی شهید حیدری که به سال‌های ابتدای شروع نهضت برمی‌گردد برای حاضران بازگو می‌شود و از محضر سخنرانان استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای سرافراز اسلام مانند شهید حیدری است و برگزاری مراسم یادواره شهدا نیز با همین هدف و الگوسازی برای نسل جوان جامعه انجام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید نهاوند افزود: طبق رسم هرساله مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله حیدری در مسجد شهید حیدری (مسجد جوانان) نهاوند برگزار می‌شود که امیدواریم مردم در این مراسم حضور فالی داشته باشند.

وی در پایان گفت: این مراسم شامگاه دوشنبه همزمان با روز شهادت حضرت علی (ع) از ساعت 19:30 شروع می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما