تازه های سایت

کد مطلب: 27270
6. تير 1395 - 14:10
با پیگیری نماینده مردم نهاوند در مجلس/
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی نهاوند برگزار می‌شود
با پیگیری نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به دلیل نبود بودجه مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی نهاوند در سال‌های 93 و 94 برگزار نشد ولی با پیگیری‌های دکتر حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و تأمین اعتبار، این مراسم امسال در نهاوند برگزار می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اخذ ۵۰۰ میلیون ریال بودجه از وزیر ورزش و جوانان باعث شد تا این مراسم در روزهای آینده در نهاوند برگزار شود.

 این مبلغ طی چند روز آینده به‌حساب اداره ورزش و جوانان نهاوند واریز می‌شود.

سعید کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در این مورد گفت: با مساعدت نماینده نهاوند در مجلس، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و هیئت‌های ورزشی نهاوند در سال‌های 93 و 94 به‌زودی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ورزشکاران نهاوند در سال 94 بیش از 350 مدال استانی، منطقه‌ای و بین‌المللی کسب کردند و در بخش ورزش بانوان پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم.

کولیوند افزود: با تجلیل از این قهرمانان، مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزشی نهاوند تنها بخش بسیار کوچکی را از زحمات انها جبران می‌کند که در عرصه‌های ورزشی نام نهاوند و ایران را بلندآوازه کرده‌اند.

وی بیان داشت: در شهرستان نهاوند 37 هیئت ورزشی مخصوص آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند که در انها حدود 5 هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعالیت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در حال برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر مراسم تجلیل از قهرمانان هستیم و به‌احتمال‌زیاد بعد از ماه رمضان این مراسم برگزار می‌شود.

کولیوند اظهار کرد: در مراسم تجلیل از قهرمانان علاوه بر ورزشکاران از پیشکسوتان ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی و نواب رئیس هیئت‌ها نیز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما