تازه های سایت

کد مطلب: 27269
6. تير 1395 - 12:49
مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند گفت: حواله 9 عدد تخت ویژه سی‌سی‌یو به ارزش یک‌صد میلیون تومان گرفته‌شده است و این تخت‌ها بعد از ماه مبارک رمضان به بیمارستان علیمرادیان تحویل داده می‌شود.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مراحل تجهیز و تکمیل بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند به‌سرعت در حال اجراشدن است و طرح توسعه اورژانس بیمارستان نیز پیشرفت قابل‌توجهی دارد.

وی اظهار کرد: هرچه قدر تجهیزات به‌روز و نو برای بیمارستان خریداری شود کارکنان بیمارستان در کمک و رفع مشکلات بیماران راحت‌تر عمل خواهند کرد.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند افزود: بعد از نامه درخواستی بیمارستان علیمرادیان به وزارت بهداشت مبنی بر موافقت با خرید تجهیزات پزشکی به مبلغ 430 میلیون تومان، این درخواست مورد موافقت قرار گرفت.

وی بیان داشت: امروز با مساعدت آقای ساکی مدیرکل منابع فیزیک وزارت بهداشت و آقای رضایی مدیریت محترم بودجه درمان وزارت بهداشت حواله 9 عدد تخت ویژه سی‌سی‌یو به ارزش یک‌صد میلیون تومان برای بیمارستان علیمرادیان نهاوند گرفته شد.

 سیف گفت: همچنین با موافقت وزارت بهداشت حواله یک دستگاه ماشین بیهوشی به ارزش 50 میلیون تومان و دو دستگاه دیالیز به ارزش 64 میلیون تومان از هیئت‌امنای ارزی توسط نماینده بیمارستان گرفته شد.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مجوز خرید یک عدد تخت ویژه احیا جهت اورژانس و سه دستگاه ساکشن به ارزش 15 میلیون تومان نیز گرفته شد که بعد از ماه مبارک رمضان تحویل بیمارستان خواهد شد.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند افزود: درمانگاه شبانه‌روزی دندانپزشکی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان در فضایی به مساحت 80 متر احداث می‌شود.

وی گفت: در این درمانگاه 2 یونیت دندانپزشکی فعال خواهد بود که ایجاد این درمانگاه به تأیید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رسیده و تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما