تازه های سایت

کد مطلب: 27154
10. خرداد 1395 - 12:30
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: بیش از 200 برنامه فرهنگی و مذهبی همزمان با بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: ما هر آنچه داریم از حضرت امام (ره) داریم و به هرجایی رسیده‌ایم به برکت وجود ایشان و مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: ما وظایف و مسئولیت‌هایی در قبال دین خود به اسلام و انقلاب داریم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها در نیمه خرداد تجلی پیدا می‌کند که جا دارد تا جایی که می‌توانیم یاد و خاطره امام خمینی (ره) را زنده نگه‌داریم و این موضوع در تمام جهان، مکاتب و ادیان وجود دارد به‌نحوی‌که بزرگان و رهبران خود را برای همیشه تکریم می‌کنند.

رئیس اداره ارشاد نهاوند افزود: تجلیل از مقام آن امام بزرگوار در ایام ارتحال باید به‌گونه‌ای باشد که قابل‌لمس و مشاهده بوده و ابتدا این زنده نگه‌داشتن شدن باید در اذهان و افکار ما باشد.

وی برپایی محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۵ هزار جلد در سه هزار عنوان را از برنامه‌های این روز اعلام کرد.

مصباح گفت: برپایی نمایشگاه عکس، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر، داستان و خاطره با موضوع گرامیداشت مقام شامخ امام خمینی (ره)، برگزاری سوگواره حضرت امام در بیش از ۴۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهر و روستاهای شهرستان، تقدیر از فعالان و پیشکسوتان عرصه شعر انقلاب اسلامی و توزیع پوستر و بسته‌های فرهنگی در بین ادارات و زائرین اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) به تعداد ۱۰۰۰ بسته از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است.

وی برگزاری مسابقات صحیفه نور و برگزاری جلسات روشنگری و تبیین اهداف قیام حضرت امام خمینی (ره) در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام ارتحال امام (ره) در شهرستان نهاوند عنوان کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما