تازه های سایت

کد مطلب: 27152
10. خرداد 1395 - 11:47
معاون کنونی و رئیس آینده دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، با حضور کریم حمیدوند فرماندار نهاوند و سعید جامه بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی نهاوند که بعد از سه ماه به‌عنوان رئیس این دانشگاه منصوب می‌شود؛ معرفی شد.

در این مراسم حمیدوند گفت: نهاوند جز شهرستان‌های فرهنگی استان است که همیشه قشر تحصیل‌کرده نهاوند نقاط زیادی از استان را تحت پوشش قرار می‌داده که البته خیلی از افراد تحصیل‌کرده نهاوند به خارج از استان مهاجرت کرده‌اند، لذا مردم با توجه به این داشته‌ها انتظار دارند که آموزش عالی در نهاوند فعال‌تر و پویاتر به کار خود ادامه دهد تا مجبور نشوند برای تحصیل به بیرون از شهرستان و استان مهاجرت کنند.

وی اظهار داشت: توسعه بخش آموزش عالی در شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی و فعال کردن تولید داخلی است چون مهاجرت برای ادامه تحصیل منجر به هزینه‌های است و برای حمایت و گسترش بخش دانشگاه‌ها ما آماده هرگونه کمکی هستیم.

فرماندار نهاوند افزود: برای سهولت در رفت‌وآمد به دانشگاه آزاد درصدد یک‌طرفه نمودن مسیر دانشگاه هستیم تا به این روش جاده دانشگاه آزاد مشکل حمل‌ونقل نداشته باشد.

حمیدوند با تقدیر از حمید سوری رئیس سابق دانشگاه آزاد نهاوند گفت: برای فراهم کردن زمینه تبدیل دانشگاه آزاد نهاوند به واحد باید دو اقدام مهم و ارزشمند شامل جذب هیئت‌علمی و واگذاری سند زمین این دانشگاه انجام شود.

جامه بزرگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان هم در این مراسم اظهار داشت: با هماهنگی و گفتگوهای که از قبل با فرماندار شهرستان نهاوند در جهت همکاری و تعامل دانشگاه آزاد و مجموعه دولت داشتیم به این نتیجه رسیدیم برای تسریع امور و کارهای دانشگاه و رسیدن به اهداف و برنامه‌های مدون دانشگاه آزاد نهاوند در ساختار مدیریتی این دانشگاه تغییراتی انجام شود.

وی بیان کرد: بعد از بررسی و تحقیق کمیته انتصابات دانشگاه آزاد استان به این نتیجه رسید هوشنگ فرحی را به‌عنوان رئیس جدید این دانشگاه منصوب کند اما به علت اینکه مراحل قانونی ابلاغ حکم ریاست هوشنگ فرحی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد نهاوند سه ماه زمان می‌برد ما برای ایشان حکم سه‌ماهه معاونت دانشگاه را صادر کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: هوشنگ فرحی عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد و از نیروهای جوان، متعهد و کارآمد این دانشگاه محسوب می‌شود که معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد واحد تویسرکان را در کارنامه خود دارد.

 لازم به ذکر است که هوشنگ فرحی رئیس آینده دانشگاه آزاد نهاوند متولد سال 1348 است و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد علوم اقتصادی است.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما