تازه های سایت

کد مطلب: 27147
9. خرداد 1395 - 8:44
رئیس اداره گاز نهاوند بابیان اینکه شهرستان نهاوند بالغ‌بر ۵۷ هزار مشترک گاز دارد، گفت: ۲۵ میلیارد تومان معوقه گاز بهای پرداختی مردم در شهرستان نهاوند است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد ناصری با اعلام این خبر گفت: در ۱۲ روستای شهرستان نهاوند عملیات گازرسانی در حال انجام است که تاکنون ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی بابیان اینکه با اتمام گازرسانی این ۱۲ روستا ۱۰۰ درصد جمعیت نهاوند از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد، گفت: در تلاش هستیم که در اسرع وقت نسبت به اتمام و افتتاح این ۱۲ پروژه اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: بیشترین روستاهایی که هم‌اکنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند مربوط به بخش خزل نهاوند است.

رئیس اداره گاز نهاوند اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۵۷ هزار مشترک شهری، روستایی، تجاری و صنعتی وجود دارد که ۵۴ هزار مشترک از این تعداد مربوط به بخش خانگی و تجاری است.

ناصری بابیان اینکه بدهی معوقه  مربوط به گاز بهای مصرفی مشترکان نهاوندی ۲۵ میلیارد تومان است، گفت: ۹۰۰ میلیون تومان از این مبلغ مربوط به ادارات شهرستان است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۴ هزینه گاز بهای دریافتی از مساجد رایگان محاسبه‌شده است اما دارای بدهی‌های معوقه مربوط به قبل از اجرای این قانون هستند که امیدواریم هیئت‌امنای مساجد در راستای کمک به افزایش کمی و کیفی خدمات این اداره بدهی معوقه خود را پرداخت کنند.

وی بابیان اینکه بدهی معوقه مساجد شهرستان به اداره گاز ۲۵۰ میلیون تومان است، گفت: با توجه به اینکه مردم شهرستان نهاوند ازلحاظ اعتقادی و فرهنگی مردمی فهیم هستند و هرسال در بحث پرداخت زکات نسبت به سایر شهرستان‌ها پیش رو هستند امیدواریم نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ناصری با اشاره به اینکه میزان کل گاز مصرف‌شده در سال گذشته توسط مشترکان نهاوندی ۲۸۰ میلیون مترمکعب بوده است، گفت: آنچه اداره گاز شهرستان نهاوند به‌تبع شرکت گاز استان همدان در حال پیگیری و اجرا بوده «ارائه خدمات گازرسانی ایمن و پایدار به مشترکان» است.

وی تصریح کرد: با نصب العین قرار دادن این مهم توسط اداره گاز شهرستان و طرف دیگر مساعدت‌های مردمی در راستای پرداخت به‌موقع گاز بهای مصرفی خود می‌توانیم در راستای اصل اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است قدم برداریم و در راستای تحقق آن به سهم خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما