تازه های سایت

کد مطلب: 27128
7. خرداد 1395 - 15:04
امام‌جمعه نهاوند گفت: ایستادگی در مقابل جبهه استکبار و تبعیت نکردن از دشمن از اهداف انقلاب و عامل ماندگاری و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدارهای چند روز اخیر نکات بسیار مهمی را در مورد جهاد کبیر و ایجاد اقتدار برای نظام فرمودند که باید فرامین ایشان را با جان‌ودل گوش کنیم.

وی اظهار کرد: فرمایشات رهبر انقلاب برای ما حجت شرعی است و همه باید برای بقا و پیشرفت نظام مقدس انقلاب اسلامی پشت سر ایشان باشیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: عامل مهمی که مقام معظم رهبری بر آن تأکیددارند ایجاد اقتدار و جهاد کبیر است که این موضوعات از اصول و اهداف انقلاب هستند و در قران نیز بر انها تأکید شده است.

وی بیان داشت: اگر کشوری اقتدار نداشته باشد کشورهای سلطه‌گر و زورگو آن کشور را رها نمی‌کنند و همه اهداف شوم خود را در این کشورها پیاده می‌کنند.

مغیثی گفت: به برکت خون شهدا و هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب کشور ما امروز دارای اقتدار است و در مقابل استکبار جهانی به‌خوبی ایستاده است که این از برکات انقلاب و مقاومت مردم است.

وی عنوان کرد: ذات نظام سلطه احاطه بر کشورهای ضعیف است و اگر کشوری اقتدار حقیقی نداشته باشد مورد هجوم سلطه‌گران قرار می‌گیرد و در مقابل این موضوع نیز باید به این موردتوجه کنیم که ایستادگی در مقابل سلطهٔ جبههٔ استکبار نیز از اهداف انقلاب است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند تنها راه بقا و پیشرفت نظام و تحقق اهداف انقلاب، اقتدار حقیقی کشور و جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن است چون دشمن می‌خواهد با نفوذ در بخش‌های تصمیم گیر و تصمیم‌ساز انقلاب را از درون تهی کند.

وی اظهار داشت: وقتی دشمن عناصر خود را در نقاط تصمیم گیر و تصمیم‌ساز کشور جای داد انقلاب از درون تهی می‌شود و جهت اساسی حرکت انقلاب از مسیر خود منحرف می‌شود.

مغیثی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان بر موضوع ایجاد اقتدار حقیقی تأکید داشتند که این موضوع باعث پیشرفت می‌شود و در مواردی باعث امتیاز گیری حتی از قدرت‌های بزرگ می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: اجرای صحیح ارکان اقتصاد مقاومتی باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود و اقتصاد کشور را در چه در تحریم و چه بدون تحریم پویا و زنده نگه می‌دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی و داخلی با توجه به شرایط منطقه‌ای و محلی موجب شکوفایی اقتصادی، افزایش تولید و درنهایت تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما