تازه های سایت

کد مطلب: 27038
31. ارديبهشت 1395 - 16:09
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه منافع زیادی دارند و به همین دلیل خواهان دامن زدن به بحران در سوریه و عراق هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: با توجه به بحران منطقه و تجهیز گروهک‌های تروریستی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت‌های حامیان انها، امروز وظیفه همه ما پشتیبانی از محور مقاومت است.

وی اظهار کرد: هدف از ایجاد و حمایت از گروهک‌های تکفیری در منطقه تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است و غربی ها این اقدامات را به دلیل تضعیف مسلمانان انجام می‌دهند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای انها در عراق و سوریه به دنبال حل مشکل نیستند و می‌خواهند با تضعیف جبهه مقاومت اهداف شوم خود را در منطقه اجرا کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تبریک میلاد امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: به برکت رشادت‌های مدافعین حرم و اقتدار نیروهای مسلح و اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) باوجود ناامنی‌های زیاد در منطقه کشور عزیزمان در اوج امنیت قرار دارد.

مغیثی گفت: همه ما باید با حفظ وحدت و یکپارچگی فرامین رهبر فرزانه انقلاب را در مورد اقتصاد مقاومتی اجرا کنیم تا هم رونق تولید را داشته باشیم و هم مشکل بیکاری کم شود.

وی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند راه مقابله با تحریم اجرای اقتصاد مقاومتی است که این راهبرد عملیاتی باعث تقویت تولید داخلی می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی کشور را در مقابل تحریم‌های اقتصادی بیمه می‌کند و استعدادهای بومی و درونی کشور را شکوفا می‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها در مورد پول واریزی به‌حساب شهرداری نهاوند گفت: از شهرداری به دلیل استیفای حق مردم نهاوند تشکر می‌کنم چون این اتفاقاتی که افتاد و پولی به‌حساب شهرداری نهاوند واریز شد و برگشت و انعکاس زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت.

مغیثی ادامه داد: معلوم شد انصافاً در این قضیه شهردار ازخودگذشتگی کرده و مطالبات شهر را وصول کرد و مابقی پول نیز به‌حساب خزانه واریزشده و به‌حساب تیم پاس واریز نشده است.

وی بیان داشت: حرف ما این بود که چرا تیم پاس که گلی به سر مردم نزده باید به‌صورت میلیاردی از بیت‌المال پول بگیرد و به ما اطمینان دادند که این پول به تیم پاس داده نشده و به خزانه برگشته است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما