تازه های سایت

کد مطلب: 26982
27. ارديبهشت 1395 - 10:00
مسئول مجمع خیران مدرسه ساز نهاوند گفت: ولی الله حمیدی خیر مدرسه ساز نهاوندی از سوی مجمع خیران استان همدان به عنوان خیر منتخب استان در سال 95 معرفی شد.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، اعظم هادیان با اعلام این خبر گفت: ولی الله حمیدی خیر مدرسه ساز برای ساخت یک آموزشگاه 16 کلاسه مطابق با استانداردهای روز و سبک مدرن مبلغ 20 میلیارد ریال به حساب مجمع خیران واریز نموده و متعهد گردیده که در صورت نیاز مبلغ بیشتری نیز پرداخت نماید.

وی افزود: ساخت این آموزشگاه که پیش بینی می شود بیش از 25 میلیارد ریال هزینه داشته باشد جزء تعهدات سال 95 خیرین مدرسه ساز نهاوند می باشد.
وی افزود: علاوه بر این در جشنواره خیران مدرسه ساز امسال ساخت مدرسه یک کلاسه با محوطه سازی و دیوار کشی در روستای قشلاق بابا رستم توسط زهرا کرمانی با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال ، ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای کرک توسط علی جلالی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و مرمت و بازسازی مدرسه روستای توانه توسط بهجت ظفری از دیگر تعهدات خیران این شهرستان در سال 95 می باشد .

 

هادیان با بیان اینکه هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان در روز 28 اردیبهشت ماه برگزار می شود افزود: به منظور تکریم از خدمات خیرین مدرسه ساز و نیکوکاران در امر مدرسه سازی هیجدهمین جشنواره خیرین این شهرستان در سراب گیان این شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: خوشبختانه خیران مدرسه ساز در سالیان اخیر مشارکت خوبی در امر مدرسه سازی و یا مشارکت در ساخت و تعمیر فضاهای آموزشی داشته اند و سهم آنها در این زمینه قابل توجه می باشد .
وی افزود: در این جشنواره علاوه بر قدردانی از خیران و نیکوکاران امر احداث نماز خانه در فضاهای آموزشی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد .
در حال حاضر 36 درصد فضاهای موجود آموزشی نهاوند به صورت تمام خیری و یا مشارکتی می باشند.
در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای 153 فضای فیزیکی آموزشی می باشد که 253 آموزشگه در آن فعالیت می کند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما