تازه های سایت

کد مطلب: 26963
25. ارديبهشت 1395 - 11:43
امام‌جمعه نهاوند در نماز جمعه این هفته نهاوند از مسئولان استان و کسانی که پاسخگو هستند درخواست کرد که در طول این هفته یا در تریبون نماز جمعه آینده به سؤالات مردم نهاوند در مورد ماجرای پول واریزی به‌حساب شهرداری نهاوند پاسخ دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه دوم نماز جمعه نهاوند در مورد واریز مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان پول به‌حساب شهرداری نهاوند از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و سؤالات بی‌شماری که در این زمینه ایجادشده است از مسئولان استان و کسانی که در این زمینه می‌توانند پاسخگو باشند درخواست کرد به مردم نهاوند جواب بدهند.

وی در این مورد اظهار کرد: در نهاوند اتفاقاتی افتاد و پولی جابه جا شد ولی بازهم گفتگوها و سخنان زیادی در خصوص واریز مبلغ ۲ میلیارد ۴۵۰ میلیون وجه نقد وجود دارد که از مسئولان مربوطه در استان می‌خواهیم بیایند و از این تریبون برای مردم توضیح دهند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: از مسئولان درخواست می‌کنم که در طول این هفته یا در نماز جمعه بعدی از تریبون نماز جمعه پاسخ سؤالات مردم نهاوند را در این مورد بدهند.

وی گفت: کمک‌های میلیاردی از بیت‌المال به تیم پاس همدان چه توجیه شرعی دارد، مگر این تیم چه گلی به سر استان و شهرستان ما زده که بخواهیم این‌گونه بیت‌المال را به آن‌ها بدهیم.

وی در پایان بابیان تشکر از استاندار همدان به جهت علم کردن پرچم اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: کراراً گفته‌ام استاندار خود بر عقب‌ماندگی نهاوند اعتراف کرده است و قول نگاه و توجه ویژه به مردم نهاوند داد، آیا نگاه ویژه جابجایی پول است.

 

*** صدای امام‌جمعه نهاوند در مورد ماجرای جابجایی پول و درخواست برای پاسخگویی مسئولان در نماز جمعه نهاوند

 

دانلود کنید

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما