تازه های سایت

کد مطلب: 26923
20. ارديبهشت 1395 - 21:25
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازی قشنگی را دیروز بین استقلال و تراکتورسازی مشاهده کردیم و خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، بختیار رحمانی در مورد پیروزی سه بر دو تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: بازی بسیار خوب و پراسترسی بود. هر دو تیم تلاش زیادی کردند و به ثمر رسیدن 5 گل نشان‌دهنده زیبایی بازی بود. این مسابقه می‌توانست گل‌های بیشتری داشته باشد. خدا را شکر در پایان همه چیز ختم به خیر شد.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی در بازی دیروز با وجود فشردگی مسابقات خیلی آماده نشان می‌داد، تصریح کرد: می دانید در مقابل الهلال چند بازیکن ما از جمله خودم، استراحت کردند و همین مسئله باعث شد در دیدار روز گذشته سرحال و آماده باشیم. زمین هم کیفیت بسیار خوبی داشت و روی زیباتر شدن بازی تأثیر مثبت گذاشت.

رحمانی در مورد حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه خاطرنشان کرد: جا دارد از هوادارانمان تشکر کنیم. آنها روز گذشته حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و به ما قوت قلب دادند.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا تیمش همچنان شانس کسب سهمیه دارد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا همین مکان چهارم جدول را حفظ کنیم. در لیگ بعید است شرایط طوری رقم بخورد که سهمیه بگیریم. باید چهارم شویم و با توجه به احتمال قهرمانی استقلال در جام حذفی سهمیه را به دست بیاوریم.

وی در مورد درگیری‌هایی که در بازی دیروز بین امیر قلعه‌نویی و رحمتی به وجود آمد، اظهار داشت: در این مورد صحبتی ندارم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه قبل از بازی بارها از سوی هواداران استقلال تشویق شد و به نظر می‌رسید آنها با این اقدام برای فصل آینده دعوت‌نامه فرستادند، تصریح کرد:‌ از  آنها بابت اینکه من را تشویق کردند تشکر می‌کنم عزت دست خداست. تا به حال برای استقلال بازی نکرده‌ام و همه این مسئله را می‌دانند. مشکل خاصی با کسی ندارم آنها محبت کردند و من را مورد تشویق قرار دادند که من هم جواب محبتشان را دادم. فعلا فقط به اتمام لیگ فکر می‌کنم تا چند روزی استراحت کنم.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما