تازه های سایت

کد مطلب: 26862
16. ارديبهشت 1395 - 13:34
شهردار نهاوند در مورد حاشیه های ایجاد شده در مورد واریز مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان به‌حساب شهرداری نهاوند و ابهامات ایجاد شده توضیحاتی به خبرنگاران ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جنجال پول 2 میلیارد و 450 میلیون تومانی واریزی به حساب شهرداری نهاوند و تفسیر و تحلیل‌های شهروندان در فضای مجازی موجب شد تا شهردار نهاوند به جمع خبرنگاران و در فضای حقیقی بیاید و در سالن شهرداری نهاوند به‌منظور پاسخ و شفاف‌سازی این موارد و همچنین به تشریح برخی اقدامات به نتیجه رسیده توسط مدیریت شهری نهاوند اقدام کند.

امیررضا یوسفیان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شهرستان نهاوند در خصوص واریز مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیونی به‌حساب شهرداری نهاوند گفت: حاشیه‌هایی به وجود آمده فقط چوب لای چرخ توسعه است؛ چراکه موضوع ازاین‌قرار بود که بایستی مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان به‌حساب شهرداری نهاوند واریز و سپس از این محل به تیم پاس داده شود.

وی اظهار کرد: از طرفی طبق قانون باید پول را عیناً به تیم پاس می‌دادند، اما مبلغ 450 میلیون تومان آن را برابر رأی کمیسیون ماده 100 از این حساب برداشت و حقوق کارکنان را با آن پرداخت کرده و الباقی را بازگرداندیم.

شهردار نهاوند در این نشست اقدام به قرائت نامه‌ای هم از مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر اینکه پول واریزی به‌حساب شهرداری اشتباه شده است و شهردار آن را در اسرع وقت بازگرداند؛ نمود.

وی رقم برداشتی از پول تیم فوتبال پاس همدان برابر رأی کمیسیون ماده 100 بیان کرد و گفت: شهرهای هم‌جوار درحال‌توسعه فازهای خدماتی و شهری و پروژه‌های بزرگ هستند، باید اتحاد را حفظ کرد.

یوسفیان گفت: هدف از این اقدام حمایت از فوتبال بود که قرار شد عاملی پیدا شود تا پول واریزی از آن طریق به‌حساب تیم واریز شود که به‌حساب شهرداری نهاوند واریز شد.

*** توافقاتی در خصوص رفع توقیف عملیات دخانیات نهاوند انجام شد

شهردار نهاوند در ادامه این نشست خبری در مورد آخرین وضعیت ساختمان دخانیات و احداث میدان مرکزی نهاوند گفت: بنده و فرماندار نهاوند به همراه معاونت امور عمرانی استانداری و استاندار همدان در نشستی با محمدیان شمالی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، به رفع توقیف عملیات این پروژه رسیدند.

وی بابیان اینکه پیش‌ازاین رییس شورای شهر نهاوند نیز خواستار پیگیری موضوع و رفع موانع موجود از استاندار همدان شده بود؛ لذا استاندار نیز با تشکیل نشستی فوری درصدد پیگیری موضوع برآمده و در نشست تشکیل‌شده با دخانیات کشور، خواستار به نتیجه رسیدن آن در اسرع وقت شده است.

یوسفیان بابیان اینکه استاندار همدان نگاه ویژه‌ای را نسبت به شهرستان نهاوند و رفع موانع توسعه‌ای آن دارد، تصریح کرد: تعیین تکلیف ساختمان دخانیات نهاوند با توجه به‌ضرورت و نیاز شهرستان و توسعه مدیریت شهری بسیار مهم بوده و تا ده روز آینده خبرهای نهایی به همشهریان عزیز اعلام خواهد شد.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: با توجه به اتمام قرارداد پیمانکار نسبت به تخلیه وسایل شهربازی و باوجود مکاتبات و صحبت‌های حضوری با پیمانکار فعلی، مجاب نشدند که در مناقصه شرکت کنند و پیگیری‌هایی هم از طریق آن‌ها صورت نگرفت بنابراین از طریق مراجع قضایی نسبت به تخلیه وسایل بازی پارک اقدام و در نخستین فرصت مزایده این مکان به‌زودی از طریق نشریات محلی و کثیرالانتشار اعلام عمومی می‌شود و با پیمانکار جدید توافقات اولیه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما