تازه های سایت

کد مطلب: 26818
12. ارديبهشت 1395 - 21:26
به منظور تجلیل از بانوان حامی جبهه مقاومت سوریه
مدافعان حرم فردا با پرچم بارگاه مطهر عقیله بنی‌هاشم(ع) به همدان می‌آیند
دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان از اهدای پرچم بارگاه مطهر حضرت زینب(س) به بانوان حامی جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ پاسدار بهرام دوست پرست در گفتگو با "نافع" افزود: جمعی از مدافعان حرم، فردا میهمان مردم هستند و به صورت ویژه، پرچم بارگاه مطهر عقیله بنی هاشم(ع) را به بانوان عضو ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اهدا می کنند تا از زحمات این افراد تقدیر شود.

وی اعلام کرد: این افراد ماه هاست که به صورت داوطلبانه به جمع آوری و بسته بندی کمک های مردمی برای رزمندگان جبهه مقاومت و ملت مظلوم سوریه می پردازند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح در استان همدان اظهار کرد: برنامه اهدای پرچم، فردا دوشنبه 13 اردیبهشت ساعت 9 در مسجد قمر بنی هاشم(ع) شهرک فرهنگیان برگزار شده و ورود برای عموم آزاد است.

دوست پرست اعلام کرد: در این برنامه سردار علی‌محمد اکبری، جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهار محال و بختیاری و همراهانش که همگی از سوریه برگشته اند به خاطره گویی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین برنامه دیگری نیز مختص مسئولان حوزه های مقاومت با حضور سردار اکبری برگزار می شود.

دبیر ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت سوریه در استان همدان با اشاره به روند کار این ستاد گفت: کار جمع آوری کمک از ابتدای سال 94 در همدان آغاز شده و تاکنون 8 محموله اجناس غیرنقدی به جبهه مقاومت سوریه ارسال شده است.

پایان پیام/

478625

دیدگاه شما