تازه های سایت

کد مطلب: 26809
12. ارديبهشت 1395 - 9:40
تیم فوتبال جوانان تختی نهاوند که برای حضور در رقابت‌های زیرگروه مناطق کشور در شهر تبریز به سر می‌برد با وضعیت نامناسب تغذیه‌ای پا به میدان رقابت می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رقابت‌های مرحله دوم مسابقات فوتبال زیرگروه مناطق کشور در رده جوانان به میزبانی مشترک باشگاه‌های دبیری تبریز و گسترش فولاد از امروز آغاز شد؛ و تیم تختی نهاوند نیز به‌عنوان نماینده استان همدان در این رقابت‌ها شرکت دارد.

تیم شایسته تختی نهاوند در این رقابت‌ها با تیم‌های دبیری تبریز، مرزنشینان دهلران، گسترش فولاد تبریز و شهرداری همدان به رقابت خواهد پرداخت و امروز نیز به مصاف تیم شهرداری همدان خواهد رفت.

اما تصویری شب گذشته از وضعیت شام این بازیکنان مستعد و با آتیه در فضای مجازی شهرستان نهاوند منتشر شد که دل ورزشکاران و ورزش دوستان نهاوند را به درد آورد.

در این تصویر جوانان مظلوم و کم‌توقع تیم تختی نهاوند که با هزاران امید و آرزو به این مسابقات اعزام‌شده‌اند در وعده شام خود در حال خوردن نان و پنیر به همراه خیار و گوجه هستند که در نوع خود در شب قبل از مسابقه بسیار عجیب و باورنکردنی است.

امیدواریم مسئولان به‌جای هزینه کردن برای تیم‌های عاریتی کمی هم به فکر جوانان مستعد و بومی استان و شهرستان نهاوند باشند تا دیگر با این صحنه‌های ناراحت‌کننده مواجه نشویم.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

از شهر بی در وپیکری مثل نهاوند که هرکی سی خودشه چه انتظاری بیش از این میتونی داشته باشی

دیدگاه شما