تازه های سایت

کد مطلب: 26764
8. ارديبهشت 1395 - 11:49
هافبک تاثیرگذار پرسپولیس در میانه میدان تیم برانکو ایوانکوویچ بالاخره به تیم سابقش نفت رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از گروه ورزشی مشرق - کمال کامیابی‌نیا خاطرات خوشی از نفت و سرمربی استقلالی این تیم علیرضا منصوریان دارد. کمال می‌گوید پیشرفت‌هایش را مدیون علی‌منصور آبی‌هاست که فصل قبل از روی نیمکت نفت هدایتش می‌کرد.

کمال که از نفت به پرسپولیس آمد مثل نفت منصوریان به یک وزنه در میانه میدان سرخپوشان تبدیل شد.

البته این«وزنه» بعد از اینکه در تقابل با استقلال اهواز(هفته دوازدهم) سه‌اخطاره شد بازی رفت پرسپولیس برابر تیم سابقش نفت را از دست داد.

به این ترتیب کمال دیروز نفتی‌ها پنجشنبه برای اولین‌بار مقابل سرمربی و تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

 

* 61بازی نفتی و 3گل 

کمال کامیابی‌نیا که گل سه‌امتیازی‌اش برابر ملوان(هفته25) زمینه صعود پرسپولیس به صدر را فراهم کرد، در ادوار سیزدهم و چهاردهم لیگ‌برتر برای نفت توپ زد. کمال طی دو فصل یادشده 61مرتبه پیراهن این تیم تهرانی را در لیگ‌های برتر ایران و قهرمانان آسیا بر تن کرد تا چهار هزار و 525دقیقه برای نفت به میدان برود.

این هافبک دفاعی طی این مدت چهار گل به ثمر رساند در حالی که سه گل آخر او در زمان مربیگری علیرضا منصوریان درون دروازه رقبای نفت کاشته شد.

 

* 11ماه گذشت

هافبک دفاعی تیم منصوریان در لیگ چهاردهم با نظر علی‌منصور در 34بازی فصل و لیگ قهرمانان به میدان آمد در حالی که 29مرتبه وارد ترکیب اصلی نفت شد.

کمال فصل قبل در دو جبهه داخلی و بین‌المللی برای نفت منصوریان دو هزار و 502دقیقه توپ زد که حاصل زدن سه گل به استقلال‌‌ خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن بود. آخرین بازی لیگ‌برتری‌ کامیابی‌نیا برای نفت در ایستگاه سی‌ام فصل قبل به ثبت رسید. آنجا که نفت در دیدار پرحاشیه‌اش برابر تراکتورسازی، تبریزی‌ها را 3-3 متوقف کرد و عامل قهرمانی سپاهان شد.

کمال آخرین‌بار پیراهن نفت را یک دقیقه بر تن کرد. چهارشنبه شش خردادماه سال1394 تیم منصوریان با قبول شکست 2 بر یک برابر میزبانش الاهلی عربستان هم راهی مرحله یک‌ چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان می‌شد که کمال در دقیقه93 بازی جای سیامک کوروشی وارد زمین شد.

در واقع کمال آخرین‌بار- دقیقا- 11ماه قبل پیراهن نفت را بر تن کرد و پس از آن راهی پرسپولیس شد تا پنجشنبه برای نخستین‌بار دوباره کنار نفتی‌ها قرار بگیرد و البته این‌مرتبه به عنوان رقیب.

478625

دیدگاه شما