تازه های سایت

کد مطلب: 26759
8. ارديبهشت 1395 - 10:18
مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند گفت: با خرید و نصب یک دستگاه رادیولوژی پیشرفته (سی آر ام) اتاق عمل این بیمارستان علیمرادیان به این دستگاه پیشرفته مجهز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمیدرضا سیف از خرید و تحویل یک دستگاه سی آر ام ویژه اتاق عمل برای بیمارستان علیمرادیان نهاوند خبر داد و گفت: با پیگیرهای به‌عمل‌آمده شبکه بهداشت، رئیس بیمارستان و تلاش مسئول تجهیزات پزشکی این دستگاه بااعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات هیئت‌امنا خریداری و وارد بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند شد.

وی اظهار کرد: دستگاه سی آر ام نوعی دستگاه رادیولوژی است که ویژه اتاق عمل بوده و از تمامی عمل‌های ارتوپدی با دقیق‌ترین شکل و با بهترین کیفیت به‌صورت آن تایم در هنگام عمل، گراف تهیه می‌کند.

مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند مهم‌ترین مزایای این دستگاه را افزایش دقت عمل‌های جراحی خواند و افزود: دستگاه سی آر ام دقت جااندازی شکستگی‌های داخل و اطراف مفاصل را که جابجایی دارند و به‌صورت باز نمی‌توان آن‌ها را دید افزایش می‌دهد و در شکستگی‌های لگن نیز این دستگاه کاربرد دارد.

وی بیان داشت: با استفاده از سی آر ام میزان شکافی که در اندام بیمار ایجاد می‌شود کمتر بوده و این امر میزان عفونت را کاهش می‌دهد و درنتیجه سرعت جوش خوردن و بهبودی شکستگی را در پی خواهد داشت.

سیف همچنین گفت: در راستای ارتقا بخشی به خدمات بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان خوشبختانه با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار شهرستان، رؤسای شبکه بهداشت و بیمارستان شهرستان تعداد تخت‌های بخش آی سی یو بیمارستان از ۴ به شش تخت افزایش‌یافته که در نیمه دوم اردیبهشت راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: بخش ای سی یو بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند با ظرفیت موجود توان ارتقا تخت‌ها از ۶ به ۸ تخت را دارد و تنها مستلزم صدور مجوز از سوی مسئولین ذی‌ربط است که تقاضا داریم برای جلوگیری از اعزام هرچه بیشتر بیماران به شهرهای اطراف، نسبت به صدور مجوز مساعدتی بیش‌ازپیش با بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان داشته باشند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما