تازه های سایت

کد مطلب: 26757
8. ارديبهشت 1395 - 10:07
تصادف سه خودرو در گردنه حادثه‌خیز شهر برزول نهاوند یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، براثر برخورد 3 خودروی سواری در گردنه نیمه‌کاره و حادثه‌خیز شهر برزول نهاوند متأسفانه یک نفر جان باخت.

کیانی مسئول فوریت‌های پزشکی نهاوند در این مورد گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تصادف در گردنه شهر برزول نهاوند اکیپ فوریت‌های پزشکی شهرستان نهاوند سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه که چند خودرو به یکدیگر برخورد کرده بودند راننده پراید به‌شدت مجروح می‌شود که توسط آمبولانس به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل می‌شود.

کیانی گفت: راننده پراید یک مرد 45 ساله به نام آقای عزتی بوده است که پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحت وارده متأسفانه فوت می‌شود.

در این تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی پیکان به‌شدت با دو خودروی پژو و پراید برخورد کرده است که طبق نظر کارشناسان پلیس‌راه علت بروز این سانحه رانندگی تجاوز به چپ از سوی راننده پیکان بوده است.

 

729425

729426

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

لطفا بنويسيد " گردنه رها شده علاوه بر مسئولان بي مسئوليت همداني و نهاوندي و مردم بي تحرك و برزول و بخش زرين دشت ، مردم و به اصطلاح بزرگان ... كه با تغيير جاده به سمت كرك باعث ناكام مانده طرحهاي عمراني بيشتر در اين مسير شدن نيز در خون هاي ريخته شده در اين گردنه و سه راهي دهفول سهيم اند . خداوند فرزندان و عزيزان آنها را نيز در جواني و به همين شيوه از آنها بگيرد تا درد مردم را با پوست و گوشت خويش احساس كنند.
جای تأسف بسیارداردکه مسؤلین هنوزازاین نوع اتفاقات درس نگرفته اندومعلوم نیست کی میخواهدجان آدمهاواسشون ارزش داشته باشه,چرازودترفکری نمیکنند!!؟؟

دیدگاه شما