تازه های سایت

کد مطلب: 26752
7. ارديبهشت 1395 - 20:37
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: در این ۱۳ سال هیچ وقت شرایط نفت را اینچنین ندیده بودم و مثل خیلی از بازیکنان تیم آرزو می‌کنم این روز‌های زجرآور هرچه زودتر تمام شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، پرسپولیس در شرایطی روز پنجشنبه به مصاف تیم نفت خواهد رفت که دروازه‌بان این تیم زیر ذره‌بین برانکو ایوانکوویچ قرار دارد و مسلماً این مسابقه یک دیدار خاص برای علیرضا بیرانوند خواهد بود، دروازه‌بانی که در نیم‌فصل در آستانه حضور در پرسپولیس قرار داشت، اما خواسته‌های مالی باشگاه نفت مانع این انتقال شد. با این وجود خیلی‌ از هواداران پرسپولیس هنوز امیدوارند که انتقال بیرانوند به تیم‌شان در فصل نقل و‌انتقالات تابستانی رخ دهد. بیرانوند در رابطه با مسائل مختلف صحبت کرد که مشروح آن در زیر می‌آید:

از بازی با سپاهان شروع کنیم؟
بازی خیلی سختی بود و دو تیم با شناختی که از یکدیگر داشتند به‌نوعی بازی را برای همدیگر سخت کردند. سپاهان اگرچه روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند، اما در این دیدار متفاوت ظاهر شد و در لحظات پایانی روی یک غافلگیری به گل رسید و بازی را برد. به عقیده من نتیجه مساوی عادلانه‌تر بود و مستحق شکست در این دیدار نبودیم. هر چند که با توقف ذوب‌آهن و شکست تراکتورسازی تیم ما هنوز امیدوار به کسب سهمیه آسیاست.

در بازی با سپاهان بی‌انگیزگی در ساق‌های برخی بازیکنان نفت دیده می‌شد و آیا این موضوع ارتباطی به مشکلات مالی باشگاه این باشگاه دارد؟
قطعاً ربط دارد. به شخصه خودم برای آبروی شرکت نفت و کارمندان آن بازی می‌کنم. باور کنید تا الان 10 تا 12 درصد از پول خود را از باشگاه نفت دریافت کرده‌ام، آن هم در شرایطی که خرج 10 نفر را می‌دهم. امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالی را از لحاظ مالی طی کردم، اما با اینحال برای تیمم هرگز کم نگذاشته‌ام. به‌هر حال من بازیکن تیم ملی هستم و همیشه باید در اوج آمادگی باشم. از طرفی فوتبال برای مردم و هواداران است و به‌خاطر آنها هم که شده ما بازیکنان سعی می‌کنیم بهترین کیفیت خود را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم.
 
همبازیانت اعتقاد دارند مسئولان باشگاه نفت کوچک‌ترین اهمیتی برای شماها قائل نیستند!
بله همین‌طور است. باشگاه ما واقعاً بی‌صاحب شده است و هر روز یک وعده می‌دهند. گفته بودند قبل از بازی با پرسپولیس همه چیز درست می‌شود، اما اصلاً خبری نیست. الان پنج بازی است که قبل از مسابقه از خانه به ورزشگاه می‌رویم و این خیلی بد است. اگر در دقایق پایانی بازیکنان با کمبود قوای جسمانی مواجه می‌شوند به‌خاطر استراحت نامناسب قبل از بازی است.

تحتماً تو هم به‌مانند خیلی از بازیکنان نفت لحظه‌شماری می‌کنی تا فصل تمام شود؟
متأسفانه شرایط آن‌قدر سخت شده که همه بازیکنان نفت آرزو می‌کنند، این روز‌های زجرآور هر چه زودتر تمام شود. من 13 سال است که عضو باشگاه نفت هستم و شرایطم مشابه ابراهیم صادقی در سایپاست. همراه با نفت از لیگ دو کشور به لیگ برتر آمدم و طبیعی است که علاقه خاصی به باشگاهم داشته باشم، اما باور کنید هیچ‌وقت شرایط باشگاه را این‌طور ندیدم و به این خاطر مثل خیلی از نفرات تیم آرزو می‌کنم این روزهای زجرآور هرچه زودتر تمام شود تا یک تصمیم مهم در زندگی ورزشی خود بگیرم.

پس در اتمام فصل حتماً یک تصمیم مهم خواهی گرفت؟
بله شک نکنید این اتفاق رخ خواهد داد.

انگیزه برای بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس خیلی خاص است؟
به‌هر حال من سعی می‌کنم بهترین عملکرد خود را در این بازی ارائه دهم از این جهت که چند پیشنهاد اروپایی دارم و زیر ذره‌بین نماینده‌ای این باشگاه‌ها قرار دارم. از طرفی بازی‌های تیم ما در طول فصل در پنج شش بازی پخش مستقیم می‌شود و طبیعی است که در این‌گونه بازی‌ها انگیزه متفاوتی داشته باشیم.

اینکه می‌گویند تو برای اثبات خود به برانکو انگیزه بالایی داری را قبول داری؟
برانکو مربی بزرگی است و هر بازیکنی مقابل او قرار می‌گیرد دوست دارد خودش را به وی نشان دهد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. آرزو می‌کنم دیدار ما با پرسپولیس جذاب و تماشایی شود و بازیکنی هم مصدوم نشود.

از این بازی استقبال خیلی خوبی خواهد شد آیا مثل دیدار با سپاهان با لباس قرمز به میدان خواهی رفت؟
چون داور اجازه نمی‌دهد نمی‌توانم پیراهن قرمز بر تن کنم، اما یک لباس مخصوص برای این بازی کنار گذاشته‌ام.

نکند قصد داری مقابل پرسپولیسی‌ها لباس آبی بر تن کنی؟
نه لباسی که کنار گذاشته‌ام سفید و قرمز است.

478625

دیدگاه شما