تازه های سایت

کد مطلب: 26734
7. ارديبهشت 1395 - 14:12
بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است که در این راستا وظیفه بانوان و خانواده‌ها بسیار سنگین‌تر از گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد جهانیان در کارگروه امور بانوان بخش خزل نهاوند گفت: امروز با توجه به جنگ نرم دشمن وظیفه بانوان در آگاهی بخشی به خانواده‌ها بسیار مهم و اثرگذار است.

وی اظهار کرد: بانوان یکی از اقشار تأثیرگذار در جامعه به‌ویژه در میان خانواده‌ها به شمار می‌روند و نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند.

بخشدار بخش خزل نهاوند افزود: آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها به‌ویژه مادران و دختران از آسیب‌های اجتماعی از وظایف اصلی بانوان وزنان روستایی است که در این موضوع همه باید تلاش کنند.

وی بیان داشت: باید خانواده‌ها را از شبیخون فرهنگی دشمن آگاه نمود و بانوان فعال در این زمینه باید اطلاعات خود را با تلاشی مضاعف به‌روز نمایند و در اختیار دیگر بانوان زیرمجموعه خود قرار دهند.

جهانیان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به کانون خانواده‌ها گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

وی با توجه به اهمیت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و همچنین اهمیت استحکام خانواده با محوریت بانوان، از نمایندگان امور بانوان روستاهای بخش خزل درخواست کرد تا حضور پررنگی در عرصه‌های مختلف اجتماعی داشته باشند.

در ادامه این نشست خانم قپانوری مسئول امور بانوان فرمانداری نهاوند نیز خواستار نیازسنجی بانوان روستایی در زمینه‌های مختلف ازجمله فرهنگی و اجتماعی مانند ازدواج اجباری، تهاجم فرهنگی و اعتیاد شد.

وی اظهار کرد: وقتی این نیازسنجی انجام شود جهت برگزاری کلاس آموزشی و همچنین کارگاه‌های اشتغال‌زایی جهت کار در منزل بانوان و استفاده مفید از اوقات فراغت بانوان و حتی برگزاری نمایشگاه‌هایی برای فروش محصولات و هنرهای دستی آن‌ها اقدام می‌شود.

در پایان این نشست نمایندگان امور بانوان روستاها به بیان برخی از مشکلات و خواسته‌های و نیازهایشان در سطح روستاها پرداختند و خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما