تازه های سایت

کد مطلب: 26727
6. ارديبهشت 1395 - 20:23
با حضور منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، چندین طرح بهداشتی و خدماتی در شهرستان نهاوند کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با هفته سلامت و با حضور حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، حمیدوند فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان نهاوند چندین طرح بهداشتی و خدماتی در شهرستان نهاوند افتتاح شد و کلنگ شروع عملیات چند طرح عمرانی نیز به زمین زده شد.

ارتقا هتلینگ بیمارستان شهید حیدری نهاوند اولین طرحی بود که توسط مسئولان به بهره‌برداری رسید که مبلغ اجرای این طرح 150 میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت بوده است.

بهره‌برداری از آزمایشگاه تجهیز شده بیمارستان شهید حیدری بااعتباری بالغ‌بر 140 میلیون تومان طرح بعدی افتتاح‌شده امروز در نهاوند بود که توسط مسئولان به بهره‌برداری رسید و شهروندان نهاوندی ازاین‌پس می‌توانند از این آزمایشگاه مجهز استفاده کنند.

افتتاح ساختمان امحا زباله و دیگ بخار (بویلر) بیمارستان شهید حیدری بااعتبار 130 میلیون تومان سومین طرحی بود که در بیمارستان شهید حیدری نهاوند به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از اولین تلویزیون شهری شهرستان نهاوند در شبکه بهداشت و درمان نهاوند طرح جدیدی بود که بااعتبار 55 میلیون تومان نصب و راه‌اندازی شد و قرار است به‌وسیله این تلویزیون پیام‌های بهداشتی برای همشهریان نهاوندی پخش شود.

راه‌اندازی تجهیزات و تعمیرات رختشوی‌خانه بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان با 200 میلیون تومان اعتبار آخرین طرحی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های ذکرشده با حضور مسئولان شهرستان نهاوند چندین طرح عمرانی، بهداشتی نیز در نقاط مختلف نهاوند کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی سه مرکز بهداشتی و درمانی شامل مرکز سلامت جامعه شماره دو شهری بااعتبار 200 میلیون تومان، مرکز بهداشتی درمانی شهری روستایی گیان با 500 میلیون تومان اعتبار، مرکز بهداشتی درمانی روستای بابا قاسم با 400 میلیون تومان اعتبار و پایگاه سلامت مهدیه با 250 میلیون تومان اعتبار از جمل این طرح‌ها بودند که اعتبارات این طرح‌ها از محل طرح تحول نظام سلامت تأمین‌شده است.

در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌های بهداشتی و خدماتی، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند گفت: در بخش سلامت طرح‌های خوبی اجراشده است که باید همه مسئولان برای کم کردن مشکلات درمانی و بهداشتی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم در بحث بهداشت و درمان مشکلات زیادی دارند که از زمان اجرای طرح تحول سلامت اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام‌شده است که جای تقدیر دارد.

حسن بهرام نیا منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: وظیفه همه مسئولان خدمت به مردم است و همه ما شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی هستیم که فضای خدمت به مردم ایران اسلامی را برای همه ما فراهم کرده است.

وی بابیان اینکه این طرح خدمات نظام به مردم است؛ اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان نهاوند باید با حفظ وحدت و همکاری با یکدیگر گره از مشکلات مردم نهاوند بازکنیم و هرچه می‌توانیم به این مردم خدمت کنیم.

بهرام نیا با تشکر از همه مسئولانی که برای به ثمر نشستن این طرح‌ها تلاش کرده‌اند؛ افزود: همه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون مقاومت مردم و حماسه و ایثار شهدای بزرگواری است که جان خود را درراه انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که با همه توان در راستای پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم.

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: با بهره‌برداری و کلنگ زنی این طرح‌های بهداشتی و خدماتی وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان نهاوند وضعیت مطلوب‌تری به خود گرفته است.

وی اظهار داشت: امروز چندین خانه بهداشت روستایی و شهری کلنگ زنی شده است که این موضوع نشان‌دهنده دغدغه دولت برای خدمت‌رسانی به همه مردم کشور است.

فرماندار نهاوند افزود: دولت در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات بزرگی را به مردم ارائه کرده است و انشا الله با تلاش همه مسئولان این طرح‌ها هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند و مردم بیش تراز خدمات نظام بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: برای افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها بیش از 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت هزینه شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما