تازه های سایت

کد مطلب: 26638
30. فروردين 1395 - 19:33
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پرویز مظلومی تصور کرده بود که اگر در تمرین حضور داریم، می‌خواهیم جای او را روی نیمکت بگیریم.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، جعفر مختاری‌فر درباره شکست 4 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در هشتاد و دومین دربی پایتخت اظهار داشت: استقلال علم فوتبال ندارد و این موضوع به مربیان این تیم بازمی‌گردد. استقلال و تیم‌های دیگر بر اساس تجربه بازی می‌کنند و تنها تیمی که علمی بازی می‌کند، پرسپولیسِ برانکو است. وقتی برانکو تیم چهاردهم را به صدر جدول رسانده است، یعنی کارش را بلد است. قطعا به خاطر کار علمی برانکو، پرسپولیس به رده نخست رسید.

وی در واکنش به اظهارات پرویز مظلومی که گفته بود استقلال با برنامه، هفده، هجده هفته صدرنشین لیگ بوده است، گفت: یعنی برنامه داشته که در دربی چهار گل خورده است؟ اگر برنامه نداشت چه نتیجه‌ای در دربی رقم می‌خورد؟ من روز قبل از دربی در تمرین استقلال حضور داشتم و برخورد خوبی با من نشد. پرویز مظلومی و دیگر مربیان در فاز خودشان بودند و تصور می‌کردند که اگر در تمرین حضور داریم، می‌خواهیم جای آنها را روی نیمکت بگیریم. آقایان خودشان را عقل کل می‌دانند، در صورتی که طبل تو خالی هستند.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد اعتراض روز گذشته (یکشنبه) هواداران استقلال به کادر فنی و بازیکنان عنوان کرد: حق هواداران است که اعتراض کنند. ما برای مردم بازی می‌کنیم نه برای خودمان. 9 سال از عمرم را برای استقلال گذاشتم و دوست دارم این تیم قهرمان شود اما از نظر من، پرسپولیس قهرمان لیگ است.

478625

دیدگاه شما