تازه های سایت

کد مطلب: 26573
27. فروردين 1395 - 12:06
شهردار نهاوند گفت: پاکبانان زحمت‌کش شهرداری نهاوند در مناطقی که آب‌گرفتگی معابر وجود داشت اقدام به بازگشایی جداول و آبراه‌ها کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با بیان اینکه بارش های شدید جوی در روزهای اخیر باعث آبگرفتگی معابر شده است، گفت: رفع آب‌گرفتگی موجود در معابر شهر نهاوند با تلاش مستمر پاکبانان شهرداری نهاوند از زمان شروع بارندگی‌ها با هماهنگی تیم خدمات شهری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این آب‌گرفتگی‌ها در محدوده شهرک شهید حیدری، چهارراه شهرداری، گلزرد و بلوار شهید حیدری است اظهار کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌ها هم چنان ادامه دارد نیروهای شهرداری به‌صورت 24 ساعته آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را دارند.

شهردار نهاوند افزود: مردم با ریختن زباله و نخاله در کانال‌ها و جداول سهم زیادی در آب‌گرفتگی معابر دارند.

وی بیان داشت: در صورت آگاهی از هرگونه آب‌گرفتگی در سطح خیابان‌ها بلافاصله تیم عملیاتی به محل آب‌گرفته شده اعزام می‌گردند.

یوسفیان گفت: رضایت شهروندان بهترین دلگرمی برای کارکنان این شهرداری است و تلاش ما بر این است که بهترین اقدامات در راستای خدمت به شهروندان فهیم نهاوند صورت گیرد و امید است تا با حمایت و همیاری مردم در راستای توسعه هر چه بیشتر گام برداریم.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر با شماره 33237446 تماس حاصل نمایند تا نیروهای خدمات شهری این شهرداری با حضور در محل سریعاً مشکل مربوطه را مرتفع نمایند.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما