تازه های سایت

کد مطلب: 26571
27. فروردين 1395 - 11:43
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: در راستای توانمندسازی و فراهم نمودن اشتغال خانواده‌های محروم و نیازمند 33 میلیارد و 463 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان نهاوندی پرداخت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی در جمع مددجویان نهاوند گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد در قالب طرح‌های توان‌افزایی، کار انگیزی خودکفایی و کارآفرینی در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنفی و خدماتی و ... صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در راستای توانمندسازی و فراهم نمودن اشتغال خانواده‌های محروم و نیازمند در سال گذشته تعداد 248 فقره وام خودکفایی بااعتبار 33 میلیارد و 463 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت گردیده است.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: از این تعداد وام پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت، 66 فقره بااعتبار 10 میلیارد و 833 میلیون ریال از منابع کمیته امداد و 182 فقره بااعتبار 22 میلیارد و 630 میلیون ریال از منابع بانکی به مددجویان نیازمند پرداخت گردیده است.

کاویانی بیان داشت: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد و ارمغان آن تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون خانواده‌های زیادی با بهره‌گیری از این تسهیلات موفق شده‌اند خودکفا شوند و از چرخه دریافت مستمری کمیته امداد خارج شوند.

رئیس کمیته امداد نهاوند اظهار داشت: خودکفایی خانوارهای این نهاد علاوه بر کمک به تولید و اشتغال‌زایی باعث می‌شود تا خانواده‌های نیازمند بیشتری از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما