تازه های سایت

کد مطلب: 26517
24. فروردين 1395 - 14:28
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان/
ساختمان جدید دادگستری نهاوند به بهره‌برداری رسید+ عکس
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و رئیس‌کل دادگستری استان همدان ساختمان جدید دادگستری نهاوند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، مترقب رئیس‌کل دادگستری استان و جمعی از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان نهاوند ساختمان جدیدالاحداث دادگستری این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم آیت‌الله محمدی گفت: انقلاب اسلامی ایران از متن جامعه شکل گرفت و به برکت این انقلاب امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و به الگویی برای ملت‌های مسلمان تبدیل‌شده است.

وی اظهار کرد: هر مسئول باید در قبال امانت الهی مقامی که به وی سپرده‌شده تکالیف خود را به نحو احسن به انجام رساند و سایر مسئولان و مدیران نیز باید مجموعه‌های قضائی را در امر خطیر قضا یاری نمایند.

امام‌جمعه همدان افزود: به لطف خدا دستگاه قضایی در کشور ما از قدرتمندترین دستگاه‌ها در کشور محسوب می‌شود؛ و مردم این نهاد را پناهگاه خود می‌دانند که این از برکات نظام است.

وی گفت: قاضی که از سلامت نفس و سلامت اخلاقی و سلامت خانوادگی و دینی برخوردار باشد می‌تواند حق مظلوم را از ظالم بگیرد که در این زمینه توجه به رضای خدا و پاسخگو بودن در پیشگاه عدل الهی می‌تواند باعث آرامش روحی و معنوی شود.

 

 

حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند نیز در این مراسم با اشاره به‌ضرورت توجه به امر پیشگیری از ارتکاب جرم، عامل تقوا را موجب دوری از گناه در دنیا و حرکت در مسیر بهشت در آخرت عنوان کرد و تقویت فرهنگ عبادت و نماز را یکی از مظاهر تقوا و عوامل پیشگیری از ارتکاب گناه و جرم دانست.

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم با اشاره به کاهش جرائم اجتماعی نظیر درگیری‌ها و نزاع دسته‌جمعی در این شهرستان از عملکرد و تعامل بالای مجموعه قضائی با سایر ادارات و کسب رضایتمندی بسیار مطلوب مردم که موجب ثبات در جامعه گردیده تقدیر کرد.

عملیات احداث ساختمان جدید دادگستری نهاوند در سال 1390 در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با هزینه 3 میلیارد و 860 میلیون تومان از محل بودجه‌های عمرانی این نهاد در ابتدای شهرک شهید حیدری نهاوند ساخته‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما