تازه های سایت

کد مطلب: 26514
24. فروردين 1395 - 11:00
شهردار نهاوند گفت: مسیر سیل گاه نهاوند به‌منظور پاک‌سازی سیمای شهری و هدایت آب‌های سطحی شهر نهاوند به طول 3 کیلومتر لایروبی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان در جمع کارکنان شهرداری نهاوند از تنظیف و پاک‌سازی مسیل‌ها و مسیر آب‌های سطحی شهر نهاوند به طول 3 کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح که از ابتدای سال شروع و هم‌اکنون نیز در حال اجرا است، تا پاک‌سازی کامل ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های لایروبی و پاک‌سازی جوی‌ها همه‌ساله در ابتدای فصل بارش آغاز و اجرا می‌شود، اظهار داشت: برای این منظور مسیل‌ها و کانال‌ها پاک‌سازی می‌شود تا در زمان بارندگی و بالا زدن آب، راه و مسیر آبراهه‌ها باز باشد تا در این زمینه مشکلی برای شهروندان در زمینه رفت‌وآمد و تردد خودروها به وجود نیاید.

شهردار نهاوند با توجه به شرایط ناپایدار جوی امسال و بارش‌هایی که در پیش است افزود: لایروبی در برخی از نقاط شهر با روش مکانیکی توسط ماشین‌آلات و لودر و در برخی از نقاط  به‌صورت دستی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به هزینه‌های بالا و صرف نیرو و زمان زیاد برای لایروبی و رفع گرفتگی جوی‌ها و کانال‌ها از شهروندان تقاضا می‌شود، با نریختن زباله، خاک و نخاله به داخل خیابان و جوی‌ها و مسیل‌ها ما را در تمیز نگه‌داشتن شهر یاری دهند.

اصلاح  و ترمیم جداول شهر در دست اجراست

یوسفیان از اصلاح و ترمیم جداول برخی خیابان‌ها و معابر شهر نهاوند توسط واحد فنی و عمرانی این شهرداری خبر داد.

وی گفت: سنگ جدول‌های سطح شهر به دلایل متعددی همچون فشار خاک پشت آن‌ها، تصادفات و فشار آب تخریب گردیده و این فروریختگی  سنگ‌های بتنی در مسیر آب باعث آب‌گرفتگی معابر می‌شد در همین راستا شهرداری در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان با اعتبارات داخلی اقدام به تعمیر و ترمیم کانال‌ها و تعویض سنگ‌های جداول نموده است.

شهردار نهاوند افزود: این طرح هم چنان در حال اجرا خواهد است و اکیپ اختصاصی فعال واحد عمران جهت اصلاح جداول سطح شهر اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا یکی از کارهای اساسی بود لایروبی وباید هر سال نسبت به کندن علف های هرز و درختان خود رو در مسیل رودخانه اهتمام لازم رو بعمل بیارن و جای تشکر دارد از شهردار محترم .

دیدگاه شما