تازه های سایت

کد مطلب: 26513
24. فروردين 1395 - 10:13
رئیس بیمارستان علیمرادیان نهاوند گفت: برخورد خودروی معلمان شهرستان نهاوند با یک دستگاه نیسان 4 معلم زن نهاوندی را مجروح کرد.

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: پس از دریافت خبر برخورد یک دستگاه نیسان با خودروی پراید حامل معلمان شهر برزول نهاوند سریعاً اکیپ فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه که در مسیر شهر برزول به نهاوند در حدفاصل روستای دهفول اتفاق افتاد خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت ولی 5 مصدوم داشت که 4 نفر از آن‌ها خانم‌های معلم سرنشین پراید بودند.

رئیس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند افزود: این معلمان در حال بازگشت به منزل بودند که گفته می‌شود این حادثه به علت انحراف به چپ خودروی نیسان و برخورد با پراید معلمان بوده است.

وی بیان داشت: در این حادثه راننده پراید نیز از ناحیه صورت دچار شکستگی فک و بینی شد که پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ و وضعیت عمومی وی رضایت‌بخش است.

سیف گفت: 4 معلم مصدوم این حادثه پس از انتقال به بیمارستان سریعاً معاینه و پس از اقدامات اولیه و گرفتن سی‌تی‌اسکن و گرافی به بخش انتقال داده شدند و در بخش زنان بستری و تحت مراقبت می‌باشند.

وی اظهار داشت: دو نفر از این معلمان زحمت‌کش سریعاً مورد عمل جراحی قرار گرفتند و در بازدید به‌عمل‌آمده شب گذشته از بخش جراحی زنان توسط دکتر دانشور رئیس بیمارستان و ویزیت مصدومان توسط وی، حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش گزارش‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما