تازه های سایت

کد مطلب: 26505
23. فروردين 1395 - 15:30
فرماندار نهاوند به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان با حضور در منزل قهرمان نهاوندی دوچرخه‌سواری آسیا با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با حضور در منزل بهنام آرین قهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری کشورمان و یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه المپیک، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز حضور داشت؛ حمیدوند با تبریک قهرمانی اخیر این ورزشکار پرافتخار کشورمان در مسابقات تایلند گفت: امیدواریم با کسب سهمیه المپیک در رشته دوچرخه‌سواری برای شهرستان نهاوند افتخار بسیار بزرگی را رقم بزنید و در این راه ما نیز از همه تلاش‌های خودمان برای موفقیت شما استفاده می‌کنیم.

وی اظهار کرد: رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های بسیار سخت ورزشی است که شما با دعای خیر مردم نهاوند در این رشته عناوین مختلفی را به دست آورده‌اید که شایسته تقدیر است.

در ادامه این دیدار بهنام آرین نیز با تشکر از فرماندار و رئیس اداره ورزش نهاوند گفت: امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک برزیل را کسب کنم و افتخاری برای مردم شهر پرافتخارم نهاوند کسب کنم.

وی اظهار داشت: در چند روز گذشته در مسابقات آسیایی که با حضور 20 کشور برگزار شد موفق شدم بعد از 6 روز رقابت به‌عنوان نفر اول معرفی شوم.

آرین افزود: ایران برای رقابت‌های المپیک امسال تاکنون 3 سهمیه گرفته است که در روزهای آینده مسابقات انتخابی المپیک برگزار می‌شود که بنده با 5 نفر از بهترین دوچرخه‌سواران کشور برای تصاحب پیراهن تیم ملی و کسب سه سهمیه کشورمان رقابت خواهم کرد؛ و امیدوارم که با دعای مردم بتوانم سهمیه را کسب کنم.

 

709607

709605

709606

709609

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

ماهم به نوبه خود به آقای آرین تبریک میگویم وانشااله در جذب سهمیه المپیک موفق باشند .واز فرماندار محترم که به دیدار ایشان رفتند سپاسگزاری می کنم وباعث ثقویت روحی این ورزشکار می شود.
باسلام وادب. ضمن تشکراز فرماندار محترم وتبریک به اقای بهنام ارین انشاالله در مراحل بعدی مسابقات موفق باشند ونام شهر عزیز نهاوند را به جهانیان معرفی کند.

دیدگاه شما