تازه های سایت

کد مطلب: 26441
19. فروردين 1395 - 9:43
جمعی از اهالی رسانه شهرستان نهاوند از خبرنگار دفتر خبری صداوسیما در شهرستان نهاوند عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جمعی از خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها، اعضای بسیج رسانه و خبرنگاران نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شهرستان نهاوند با حضور در منزل محمدعلی روزبه خبرنگار پرتلاش صداوسیما در شهرستان نهاوند از وی عیادت کردند.

در این دیدار علی سهرابی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و شبکه دو سیما، حسین صادقی مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند، کورش قپانوری سرپرست روزنامه فرهنگ ملایر در نهاوند، مهدی سهرابی مسئول پایگاه خبری گرو، حسین بحیرایی خبرنگار خبرگزاری مهر و خبرنگار خبرگزاری فارس حضور داشتند و از آخرین وضعیت جسمانی همکار خود مطلع شدند.

در این دیدار دهپهلوان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند نیز خبرنگاران را همراهی کرد و شفای عاجل خبرنگار صداوسیما در شهرستان نهاوند را از درگاه خداوند مسئلت کرد.

محمدعلی روزبه خبرنگار زحمتکش و دوست‌داشتنی دفتر خبری شهرستان نهاوند که 14 سال است به عشق مردم هنوز در ایام نوروز مسافرتی خارج از شهرستان نرفته است در روز 13 فروردین به همراه همکارش مهدی سهرابی خبرنگار پایگاه خبری گرو، در هوای سرد و برفی نهاوند برای تهیه گزارش مردمی به سراب گاماسیاب نهاوند می‌رود که به علت سردی هوا و پیچ خوردن پایش در هنگام پیاده شدن از ماشین از ناحیه کمر دچار درد شدید و گرفتگی عضلات می‌شود.

 وی پس‌ازاین حادثه توسط همکارش به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شد و چند روزی است که در بستر بیماری است ولی بااین‌وجود فعالیت خبری خود را فراموش نکرده است.

روزبه نیز در این دیدار از همه همکارانی که به عیادت وی رفتند تشکر کرد و گفت: خوشبختانه امروز با این دیدار روحیه گرفته‌ام و حالم بهتر شده است و انشا الله در روزهای آینده باقدرت در خدمت مردم نهاوند خواهم بود.

 پایگاه خبری گرو و جامعه خبری شهرستان نهاوند برای این همکار پرتلاش آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریع‌تر به عرصه اطلاع‌رسانی نهاوند را دارد.

 

704414

704415

704417

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

اول به ایشون سلام وعرض ادب می کنم واز خداوند معتال برایشان سلامتی خواستارم وازاینکه دنبال خبر است در ایام عید که حق بودن با خانوادهاش هست جایی تشکر بسیار دارد. وامیدوارم با سلامتی به کارش ادامه دهد .
باسلام وادب .برای ایشان شفاوسلامتی ارزومندم

دیدگاه شما