تازه های سایت

کد مطلب: 26337
12. فروردين 1395 - 12:16
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان با اشاره به اینکه روز طبیعت آسمان استان همدان را بارش پراکنده باران و احتمال بارش برف فرا می‌گیرد، گفت: دمای هوای استان تا روز شنبه بین ۳ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج‌همدانی اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان کمی ابری و از بعدازظهر امروز گاهش افزایش ابر و بارش خفیف آغاز می‌شود و این بارش‌ها گاهی با وزش شدید باد همراه است.

وی افزود: فردا شب موج جدید بارشی به آسمان استان همدان وارد می‌شود و روزهای پنجشنبه و جمعه موج نسبتاً ضعیفی از بارش‌ها را شاهد خواهیم.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان بیان کرد: با توجه به سردی هوا احتمال بارش باران و برف و وزش باد در روز طبیعت دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی اواخر جمعه به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود، گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته بین 3 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می‎یابد و این وضعیت سردی هوا تا روز شنبه تداوم دارد.

پیرتاج‌همدانی تصریح کرد: احتمال سرمازدگی سردرختی‌ها و خسارات به باغات با توجه به سردی هوا تا دمای زیر صفر درجه سانتیگراد نیز پیش‎بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای فعلی همدان 3 درجه سانتیگراد بالای صفر است، گفت: سردترین نقطه استان در شب گذشته اسدآباد با یک درجه سانتیگراد و گرمترین نهاوند با 16 درجه سانتیگراد بوده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان با اشاره به وضعیت بارش‌ها نیز اظهار داشت: در طول این هفته شهرستان نهاوند با 35 میلیمتر رکورددار بارش در سطح استان بوده است و در همدان نیز 28 میلیمتر بارش ثبت شده است./تسنیم

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما