تازه های سایت

کد مطلب: 26322
10. فروردين 1395 - 9:59
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به نظر می‌رسد دشمن قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد و قطره‌چکانی آن را انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس از لنگرود، سرلشکر محمدعلی جعفری دقایقی پیش در یادواره شهید املاکی در مسجد جامع این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به‌ ویژه شهدای گیلان اظهار کرد: به روح بلند امام (ره) شهدا درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان گیلانی در کنار دیگر رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به جنگ علیه صدام و دژخیمان بعثی پرداختند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر 16 قدس گیلان را دارای نیروهای با ایمان بالا دانست و گفت: این امر موجب موفقیت در بخش‌های مختلف شده و شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه امروز همه چیزمان مدیون شهدا و حماسه بزرگ دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: خون شهدا برای اسلام و انقلاب اسلامی امنیت به همراه داشت.

جعفری متذکر شد: با وجود این همه دشمنی‌ها، امروز کشور ما از امنیت لازم برخوردار بوده و همه اینها را از شهدا دارد.

وی جنگ هشت ساله دشمن علیه ایران را برای ایجاد ناامنی در کشور و جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: دستاوردهای بزرگی از ایام دفاع مقدس داریم که هنوز از آنها استفاده می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز ایران اسلامی در بین کشورهای ناامن منطقه یک جزیره باثبات بوده و مرزهای کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند.

جعفری، ویژگی دیگر لشکر قدس گیلان را اخلاص و نیروهای آن عنوان کرد و ادامه داد: امروز این ویژگی‌ها به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی داشت، توضیح داد: خون پاک شهدا دستاورد امنیت برای کشور ما داشت و امروز کمتر کشوری از آن برخوردار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت را یک ضرورت خواند و عنوان کرد: امنیت ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای جوامعی بوده که می‌خواهند پیشرفت داشته باشند.

جعفری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناامنی در کشور بودند، تأکید کرد: جنگ علیه ایران را آغاز کردند تا نگذارند انقلاب اسلامی روی پای خود بایستد و اهدافش را دنبال کند.

* ایران جزیره‌ای باثبات در بین دریای ناامن منطقه

وی، دستاوردهای دفاع مقدس را بسیار زیاد عنوان و تبیین کرد: هنوز از این دستاوردها استفاده می‌کنیم و امروز ایران اسلامی جزیره باثباتی در بین دریای ناامن منطقه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز شاهد ناامنی در کشورهای منطقه هستیم اما این ناامنی‌‌ها وقتی به مرزهای کشور ما می‌رسد خاموش می‌شود.

جعفری، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را دستاورد دیگر دفاع مقدس خواند و بیان کرد: قدرت دفاعی، موشکی و مردمی اقتدار بی‌نظیری را برای ایران اسلامی در دنیا رقم زده است.

وی، صدور انقلاب اسلامی را دستاورد دیگر خون شهدا عنوان کرد، افزود: طبق فرموده امام (ره) در دوران جنگ، انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را حاصل صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: خون شهدا نهال جهاد، ایستادگی و مقاومت را آبیاری کرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه دشمنان اقرار دارند که نتیجه هر توطئه علیه ایران اسلامی به خود آنها برمی‌گردد، توضیح داد: این عنایت الهی و امداد غیبی است که در ابعاد مختلف امنیتی از آن برخورداریم.

* دشمن با برجام نیز قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد

وی با تصریح بر اینکه دشمن با برجام تحریم‌ها را برنداشته است، یادآور شد: به نظر می‌رسد دشمن قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد و قطره‌چکانی آن را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با سرعت قابل توجهی راه امام (ره) را می‌پیمایند، گفت: امروز انقلاب اسلامی که از نعمت ولایت فقیه برخوردار است، در دنیا جایگاه خاصی دارد.

جعفری اضافه کرد: نباید در پیمودن راه انقلاب اسلامی تردید کنیم، حکومت اسلامی مبتنی بر قرآن و سیره شیعه هستیم.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در بُعد داخلی موانعی دارد، متذکر شد: مخالفت‌هایی مانع از پیشرفت و شتاب است.

فرمانده سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی را دارای دو بُعد داخلی و خارجی عنوان کرد و متذکر شد: در بُعد خارجی انقلاب اسلامی به خوبی پیش می‌رود، چراکه استکبارستیزی توسط مقام معظم رهبری و مردم در حال انجام است.

جعفری با اشاره به اینکه اثرات انقلاب اسلامی حتی کشورهای اسلامی را در برگرفته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حرکت تدریجی به طرف پیاده شدن ارزش‌ها بوده و بالاترین هدف انقلاب، عدالت اجتماعی است.

* عدالت اجتماعی با نظام سرمایه‌داری محقق نمی‌شود

وی، مبارزه با نظام‌ سلطه و سرمایه‌داری را در حال انجام عنوان و تصریح کرد: راه نجات کشور در اسلامی شدن تمام بخش‌های کشور است و عدالت اجتماعی امروز با نظام سرمایه‌داری محقق نمی‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتقای معنوی، مادی و رفاه جامعه را هدف والای انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: برخی با شعارهای فریبنده می‌خواهند مردم را فریب دهند.

جعفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی باید در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی با الگوگیری از راه شهدا موفق شود.

وی، انقلاب اسلامی را نقشه راه زندگی و حیات طیبه خواند و خاطرنشان کرد: به کسانی که دنبال مخالفت هستند باید هشدار داد و بصیرت مردم باید اثر خود را بگذارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه راهی به جز پیمودن اسلام که مسیر خوشبختی و سعادت در جامعه است وجود ندارد، متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند تا نابودی آنها و استقرار کامل حکومت اسلامی، این مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما