تازه های سایت

کد مطلب: 26291
8. فروردين 1395 - 13:23
سعید حجاریان از نیروهای سیاسی بانفوذ جریان اصلاحات پیرامون چگونگی تغییر ایدئولوژی منافقین (سازمان مجاهدین خلق) به یکی از دیدارهای منافقین با هاشمی رفسنجانی اشاره می‌کند و می‌گوید: آن‌ها به دنبال استفاده ابزاری از روحانیت و بازار بودند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید حجاریان از نیروهای سیاسی بانفوذ جریان اصلاحات پیرامون چگونگی تغییر ایدئولوژی منافقین (سازمان مجاهدین خلق) به یکی از دیدارهای منافقین با هاشمی رفسنجانی اشاره می‌کند و در همین راستا می‌گوید: « سازمان نگاه خاصی به روحانیت به عنوان نماد نیروهای مذهبی داشت. آنها در این رابطه جمله معروفی هم دارند که می‌گویند: « پرولتاریا باید خرده بورژوازی را بجود، شیره‌اش را بمکد و تفاله‌اش را تف کنند.» یعنی آن‌ها به دنبال استفاده ابزاری از روحانیت و بازار بودند و حتی در این رابطه دیدارهایی هم انجام دادند.
در یکی از این دیدارها که در خانه مهدی غیوران انجام گرفته آقای هاشمی با بهرام آرام ملاقات می‌کنند؛ در آنجا آرام به حالت خوابیده و لم داده و از موضع بالا با هاشمی صحبت می‌کند و به او می‌گوید باید دنباله روی ما شوید در غیر این صورت از گردونه تاریخ حذف می‌شوید که بعدها به دلیل همین برخوردها ماجرای نجس و پاکی اتفاق افتاد»[1]

 

[1] - مهرنامه ، شماره47 ، صفحه 196

دیدگاه شما