تازه های سایت

کد مطلب: 26280
7. فروردين 1395 - 12:37
در ایام تعطیلات نوروزی خودپرداز بانک کشاورزی برزول طبق سبک و سیاق سالها و روزهای گذشته‌اش بازهم کام میهمانان و مسافران نوروزی را تلخ کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، درحالی‌که تمامی معاملات و مبادلات و پرداخت‌های پولی و ریالی بر اساس تأکید بانکداران بر در این‌گونه دستگاه‌ها انجام می‌شود و متولیان بانکی نیز خود بر این باورند که نقل انتقالات پولی در شبکه شتاب بسیار سهل‌تر از پرداخت‌های نقدی است؛ ولی متأسفانه علی‌رغم این‌گونه تأکیدات تنها عابر بانک شهر برزول که در خیابان امام خمینی (ره) برزول قرار دارد در اکثر مواقع دچار نقص فنی و یا عدم وجود اسکناس در مقادیر مختلف است.

این موضوع در ایام تعطیلات نوروزی موجبات ناراحتی و کدورت خاطر میهمانان و سایر شهروندان برزولی را فراهم آورده است چراکه امروزه هر شخص حقیقی دارای کارت عابر بانک است و بر اساس اعتماد به گفته مسئولان امر از حمل نقدی پول خودداری می‌نمایند ولی در مقصد با مشکلاتی ازاین‌دست مواجه می‌شوند.

 

 

این درحالی‌که است که بر اساس دستورالعمل مدیران بانکی موظف به نظارت بر این‌گونه عابر بانک‌ها هستند حتی در روزهای تعطیل این موضوع در شهر تهران و یا شهرهای دیگر با نظارت مستمر مسئول باجه انجام می‌شود ولی متأسفانه این امر در برزول و شهر نهاوند به‌طور کامل رهاشده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما