تازه های سایت

کد مطلب: 26249
5. فروردين 1395 - 13:59
باید تا پایان مسابقات لیگ یک منتظر ماند و دید ریسک اسطوره‌ی پرسپولیسی‌ها برای حضور در لیگ یک تا چه حد نتیجه‌بخش خواهدبود.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یکی از مهم‌ترین اتفاقات دوران کی‌روش در ایران، حضور علی کریمی روی نیمکت تیم ملی بود. اما او هم مانند نمازی و صالح، سر ناسازگاری با پیرمرد پرتغالی داشت تا دورنمایی که بسیاری از فوتبالی‌ها خیلی زود برای او ترسیم کرده‌بودند، از بین برود. بعد از ترک اردوی تیم ملی در آستانه اعزام به جام ملت‌های آسیا، تنها مدتی بحث حضور کریمی در کنار حمید درخشان در پرسپولیس مطرح بود که البته جادوگر در آن مقطع تمایلی به این کار نداشت. حالا بیش از یکسال از آن روزها می‌گذرد.

کریمی بعد از حداحافظی از فوتبال، به‌جز دوره‌ای کوتاه در تیم ملی، هیچگاه تجربه‌ی مربیگری را نچشیده. اما اتفاقات این روزهای لیگ یک، این مسئله را نشان می‌دهد که کریمی فاصله چندانی هم با این کار ندارد. خبر عجیب حضور جادوگر در لیگ یک، از آن اتفاقاتی بود که فقط از عهده خود علی کریمی برمی‌آید.

کریمی از امروز به عنوان مشاور مالک در کنار خونه به خونه بابل حضور دارد. اتفاقی که شاید در آینده بتواند باعث نزدیک شدن او به نیمکت این تیم هم شود؛ نیمکتی که همزمان با ورود کریمی به حمید درخشان سپرده‌شد تا این بار همکاری در کنار علی کریمی را برخلاف حضورش در پرسپولیس، تجربه کند. هنوز هشت هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و خونه به خونه با حضور در رده دوم، یکی از امیدهای اصلی صعود به لیگ برتر است. باید تا پایان مسابقات منتظر ماند و دید ریسک اسطوره‌ی پرسپولیسی‌ها برای حضور در لیگ یک تا چه حد نتیجه‌بخش خواهدبود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما