تازه های سایت

کد مطلب: 26225
4. فروردين 1395 - 12:52
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند بابیان اینکه نهاوند سفیدپوش شده و چهره زمستانی به خود گرفته است، گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل برانند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، عمید الوند گفت: از شامگاه سه شنبه با توجه به کاهش دما در شهرستان ریزش برف در ارتفاعات شهرستان و محور نهاوند نورآباد آغاز شد که بلافاصله نیروهای راهداری محور گردنه گرین وارد عمل شده و سطح جاده را برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

وی افزود: در ساعات بعدی ریزش برف در برخی از محورهای دیگر همچون نهادند-بروجرد و نهاوند- آورزمان-ملایر گزارش شد که با حضور به‌موقع راهداری‌ها هیچ‌یک از محورها بسته نشد.

الوند اظهار داشت: خوشبختانه هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان باز بوده ولی آنچه از رانندگان انتظار می‌رود رعایت سرعت مطمئنه است.

وی بابیان اینکه مسافرین قبل از حرکت و شروع سفر خود برای اطلاع از وضعیت راه‌ها و هواشناسی با شماره‌های ۱۴۱ و ۱۳۴ تماس بگیرند، گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا و همچنین مواد غذایی خشک برای آمادگی در شرایط اضطرار و عبور از گردنه‌ها و مناطق کوهستان الزامی است.

وی گفت: شب گذشته بیش از ۵ سرویس دپوی ماسه و نمک با بکار گیری ۵ تیم در محورهای نهاوند مورداستفاده قرارگرفته است./خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما