تازه های سایت

کد مطلب: 26210
3. فروردين 1395 - 13:26
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در سومین روز از سال جدید 240 نفر از بسیجیان محلات شهرستان نهاوند برای بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: باهدف آشنایی بسیجیان و نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت هرساله تعداد زیادی از بسیجیان و دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز با همکاری سپاه نهاوند در چندین مرحله کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و محلات به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند و از برکات این سفر معنوی استفاده کردند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سال 95 نیز برنامه اعزام کاروان‌های راهیان نور ادامه خواهد داشت و در سومین روز از سال جدید اولین کاروان راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

وی بیان داشت: در این مرحله تعداد 240 نفر از بسیجیان پایگاه‌های بسیج محلات به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و با دلاورمردیهای رزمندگان اسلامی بیشتر آشنا می‌شوند.

کریمی گفت: اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های بسیار اثرگذار فرهنگی است که می‌تواند جوانان ما را با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بیش‌تر از گذشته آشنا کند.

وی عنوان کرد: در هر اتوبوسی که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود یکی از یادگاران جبهه و جنگ حضور دارد و در مناطق مختلف جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام را تشریح می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در اعزام‌های سال جدید اردوی راهیان نور سعی می‌شود کسانی اعزام شوند که برای اولین بار است که به این مناطق سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما