تازه های سایت

کد مطلب: 26206
2. فروردين 1395 - 13:09
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی همدان گفت: فردا آسمان استان همدان نیمه ابری تا ابری و با بارش باران همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادر پیرتاج با بیان اینکه در حال حاضر آسمان استان همدان صاف و آفتابی است، گفت: از بعدازظهر امروز افزایش ابر و بارش پراکنده در نیمه جنوبی و بخش های شمالی استان همدان را شاهد خواهیم بود

وی در ادامه با بیان اینکه فردا آسمان استان همدان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران خواهد بود، گفت: در ساعات آینده وزش باد در استان همدان روند کاهشی را طی خواهد کرد.

وی با توضیح اینکه میانگین بارش ها از ابتدای سال زراعی گذشته تا کنون در استان روندی افزایشی داشته است، بیان داشت: میزان بارش در شهرستان های استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۶ درصدی حکایت دارد.

پیرتاج ادامه داد:میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کبودرآهنگ با ۲۵ درصد کاهش و در رزن با ۱۰ در صد کاهش همراه بوده است.

رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی همدان همچنین عنوان کرد: قهاوند با ۲ درصد، نهاوند با ۳۳ درصد و فامنین با ۲۰ درصد کاهش در رتبه های بعدی کاهش میزان بارندگی در استان قرار دارند.

پیرتاج در پایان تاکید کرد: به طور کلی در مقایسه میزان بارش ها در درازمدت، شهرستان های تویسرکان و اسد آباد به ترتیب با ۳۷ درصد و ۲۰ درصد افزایش بارندگی همراه بوده اند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما